Pàgina web de les eleccions per la renovació total de la Junta d'Escola de l'EPSEVG 2019

Com ja s'ha informat, el dia 26 de febrer de 2019 el Director de l'EPSEVG, Frederic Vilà, va aprovar la convocatòria i el Calendari Electoral per a la Renovació Total dels membres electius de la Junta d'Escola de l'EPSEVG.

Tot aquest procés electoral el podeu seguir a través del web , el qual s'anirà actualitzant a mida que es vagin donant els esdeveniments. En el web, entre d'altres coses, trobareu l'exposició del cens electoral, l'imprès per fer si s'escau les reclamacions corresponents, els models de candidatura col·lectiva i individual, així com els resultats quan s'hagi fet l'escrutini.

Els representants a elegir, són:

15 Representants del PDI-A

5 Representants del PDI-B

6 Representants del PAS

15 Representants de l'Estudiantat de Grau i Màster (EGM)

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017