El dia 7 de març de 2019 es va fer la Hackató Gurmet a la Biblioteca de l'EPSEVG

Un total de 20 persones, distribuïdes en 5 equips, varen participar en la Hackató organitzada pel servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilafranca, en el marc de  l’Ecosistema d’Innovació per un “Penedès Sostenible i Saludable”.

El torneig es va desenvolupar a la Biblioteca del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú. En aquesta ocasió el clúster Gourmet llençava el repte sobre com donar a conèixer i promocionar els productes gurmet entre el públic més jove. L’esdeveniment va ser organitzat gràcies a la col·laboració de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’Agència de Desenvolupament comarcal Node Garraf.

Després de 5 hores maratonianes de competició, distribuïdes en diferents fases, presentació del repte, pluja d’idees, desenvolupament i presentació, es va proclamar vencedor d'aquest torneig l’equip format per 4 estudiants de l’EPSEVG que a l’hora son integrants de l’equip de competició Vilanova Formula Team. Gràcies a la seva idea que va proposar una experiència vivencial que permetrà al consumidor adquirir on-line un lot que tindrà diferents mides i preus de productes gurmet sorpresa (“caixa Gurmet”). A més inclourà informació de la procedència, la història del producte i un suggeriment de receptes.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017