Èxit d’assistència en la Jornada: Del disseny 3D a la fabricació

El passat dijous dia 21 de març va tenir lloc la Jornada: "Del disseny 3D a la fabricació", a l’aula VGA214 de l’EPSEVG, amb gran èxit d’assistència d’estudiants dels diferents Graus que s’imparteixen al campus de Vilanova i la Geltrú, així com de professorat de diferents departaments.

La xerrada va anar a càrrec d'Alfredo Gallozzi, enginyer industrial en disseny i sistemes tècnics per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). El conferenciant també és gestor acadèmic del CIM UPC i professor de diferents programes formatius: especialització en sistemes CAD, màsters i postgraus i docència a mida per a empreses, i a la vegada és expert en el desenvolupament de producte i en programari CAD.

En el transcurs de la jornada, tot fent una pinzellada per cada un dels programes comercials SolidWorks, Rhinoceros & Grasshopper i 3Ds Max es van fer servir exemples per a explicar els beneficis que reporta combinar les diferents eines de disseny, treballar amb superfícies o volum, amb programari que utilitzi sistemes paramètrics o no, i un llarg etc. També es van presentar casos pràctics de modelats amb diferents metodologies de disseny i programaris. Per finalitzar es van presentar les últimes tendències amb programari de disseny 3D i es va fer una roda de preguntes a les que Alfredo Gallozzi va donar resposta.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017