Sessió informativa: Com fer bé el teu TFG/TFM ?

El proper dia 28 de març, de 16.00 h. a 17.30 h. a la Biblioteca del nostre Campus tindrà lloc la sessió informativa: Com fer bé el teu TFG/TFM?.

La Biblioteca, en col·laboració amb tutors de TFG i personal del SIAE (Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat), ofereix una sessió informativa als estudiants de TFG/TFM per conèixer:

1. Què diu la normativa de l’Escola respecte el format a presentar? On es pot consultar? Quins són els tràmits administratius a realitzar?

2. Recomanacions bàsiques relacionades amb la planificació i elaboració de treballs final de grau (TFG)

- Com trobar la informació que es necessita (cerca en fonts d'informació)

- Com redactar correctament la memòria (estructura, redacció)

- Publicació a UPCommons