Crida al PDI i PAS per a participar a la Zona E (Fira d'Ensenyament Postobligatori del Garraf)

Els dies 4 i 5 d’abril (dijous i divendres), l’EPSEVG participarà en una nova edició de la Zona E que mostra l'oferta educativa de la comarca del Garraf. Com cada any tindrà lloc a la Plaça del Mercat (Plaça Soler i Carbonell) de Vilanova i la Geltrú.

Demanem la col·laboració perquè el nostre campus sigui present a la Zona E a través del PDI i PAS, per tal de que pugui informar dels nostres estudis i de les singularitats del nostre Campus al costat de la resta de centres d'educació postobligatòria.

Els horaris d’atenció al públic de la Fira són els següents:
Dijous 4 d'abril: de 9h a 14h i de 17h a 20h
Divendres 5 d'abril: de 9h a 14h

Fem una crida a tot el PDI / PAS que vulgui i pugui donar un cop de mà a la Fira de la Zona E.  Mireu, si us plau, el dia i franja horària que us vagi bé assistir i envieu un correu a promocio.epsevg@upc.edu, o també a jaume.perez@upc.edu, o posant-vos en contacte amb la Belén Sánchez com a molt tard fins el dilluns dia 1 d'abril.

Recordeu que el PDI contractat per la UPC té una compensació de 0,5 punts PAD del tipus G3 per cada hora com a informador a la Fira.

Més informació (actes complementaris a la fira, i centres educatius, organismes i entitats participants a la fira)

El vostre suport a la Fira de la Zona E és molt important per al futur de la nostra Escola.

S'agraeix per avançat la vostra participació !!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017