Visita a l'EPSEVG d'alumnes de 3er i 4rt de primària de l'escola Epiqueia de Sant Joan de Mediona

El passat 5 d'abril ens van visitar els estudiants de 3er i 4rt de primària de l'escola Epiqueia de Sant Joan de Mediona.

Estaven acabant un treball sobre l'univers. Els nens i nenes tenien moltes preguntes a fer, entre elles podem resaltar:
Què és el no res?
L'univers té un límit físic?
L'univers creix o es fa petit?
Quin és l'origen de l'univers?
Per què l'aigua té tensió superficial?
Manel Moreno, professor de física, va saber donar resposta a totes aquestes preguntes i la visita va concloure amb una sèrie d'experiments de física que van entusiasmar a tothom.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017