Celebració de la Girls in ICT day 2019 a l'EPSEVG

El 25 d’abril celebrarem a l’EPSEVG el dia de la noia TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació), que es celebra a nivell internacional amb el nom de “Girls in ICT day”.

És conegut que costa que les noies es decideixin a triar estudis universitaris d’enginyeria i, encara més, en l’àrea de les TIC. L’objectiu d’aquesta Jornada és fer una sèrie d’activitats perquè les noies s’adonin que poden estudiar enginyeries en el camp de la Informació i Comunicació, engrescar-s’hi i assolir els mateixos èxits que els nois.

Programa del “Girls in ICT day” UPC 2019 al campus UPC de Vilanova

Dijous 25 d’abril 2019:

PRIMERA ACTIVITAT  (16.30 - 17.30 h.,  Aula Màster Aula VGA140)

Benvinguda, presentació i xerrada interactiva amb debat a càrrec de les docents Neus Català i M. Àngels Hernández, del Grau en Enginyeria Informàtica de l’EPSEVG, amb el títol “Per què una noia podria triar una carrera TIC? ”.

SEGONA ACTIVITAT  (17:30-19:00 h,  Aula VGA105 i VGA108, 30 persones distribuïdes en dos subgrups)
Taller: Construcció d’APPs amb MIT App Inventor.
Docents: B. Casas, A. Hernández, N Català i J.M. Merenciano.
Material imprescindible que han de portar les persones que facin el taller:

• Mòbil o Tablet Android.
  • Compte Google o Gmail.

Inscripció: Fins a les 24 h del dia 24 d'abril. Nivell de l’alumnat inscrit: 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat, cicles formatius.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017