Dos estudiants de l'EPSEVG participaran en la Hacking House per a desenvolupar un projecte per l'Ajuntament d'Abu Dabi

Óscar Pitton i Ramiro Ramírez, exestudiants d'Enginyeria de Sistemes Electrònics de l'EPSEVG, són els primers provinents d'una Universitat de l'Estat Espanyol que participen a la Hacking House.

La Hacking House és una preincubadora que reunirà 24 estudiants, desenvolupadors i freelancers i que té per objectiu cercar solucions basades en IoT (Internet de les Coses) i aplicades a problemes del món real, amb l'objectiu de crear una prova de concepte dins de tres mesos, al juny. Es tracta d'una segona edició de l'esdeveniment i tindrà lloc a Taipéi (Taiwan).

Organitzen Sigfox, proveïdor de serveis IoT i primer operador global 0G, amb el suport de l'Institut Taiwanès per a la Indústria de la Informació, l'Oficina de Desenvolupament Industrial taiwanesa i socis com UnaBiz, Mighty Net i STMicroelectronics.

Óscar Pitton i Ramiro Ramírez treballaran en el desenvolupament d'un sistema de monitoratge que ajudi l'Ajuntament d'Abu Dhabi a solucionar el control de la plaga del morrut roig.

Més informació a aquest enllaç.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017