Visita a l'EPSEVG del Vicerector d'Avaluació i Qualitat de la UPC i la Directora de l'ICE de la UPC amb motiu d'una reunió de treball

El divendres dia 3 de maig va tenir lloc a l'EPSEVG una visita del Vicerector d'Avaluació i Qualitat de la UPC, Santiago Silvestre, i la Directora de l'ICE de la UPC i professora de l'EPSEVG, Ariadna Llorens, amb motiu d'una reunió de treball amb diversos membres de l'Equip Directiu.

En aquesta reunió, es van presentar el conjunt de propostes i línies de treball que en aquesta nova etapa de l'ICE es volen apropar als Campus Territorials de la UPC. Alhora, des de l'ICE, s'han recollit diferents demandes i elements de treball que poden ser d'utilitat per a millorar l'oferta per al PDI que es dóna des de l'ICE. També es va posar en comú l'àmbit de possibles estratègies de futur conjuntes, entre les quals destaca el Campus Universitari de la Mediterrània (CUM), millores en l'elaboració de les Guies Docents i el Campus Digital Atenea, així com noves polítiques d'avaluació de la qualitat docent. Ha estat una trobada molt enriquidora i útil per ambdues parts.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017