Calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Gener - Juliol 2019 - versió 2

Es presenta la segona versió del calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Gener - Juliol 2019.

En aquest calendari es recullen les dates de celebració de la Junta d'Escola, la Comissió Permanent, la Comissió d'Economia i Infraestructures, la Comissió de Coordinació Docent i les diferents Comissions de Titulació de Graus i Màsters de l'EPSEVG. Així mateix, es recullen diferents actes de promoció (Jornades de Portes Obertes de l'EPSEVG, Xerrades de Promoció d'Estades Internacionals, Saló de l'Ensenyament i Saló Futura, Zona-E Vilanova, 11è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat, ...).

També es recullen actes d'extensió universitària, com la Diada Castellera, així com altres tipus d'actes, com per exemple, el Face to Face. També remarcar que s'inclouen els principals actes de tipus docent de l'EPSEVG, com per exemple els períodes d'avaluació i reavaluació, les dates de lliurament de les notes i la data límit de dipòsit del TFG/TFM.

Respecte a la primera versió d'aquest calendari, publicat el 2 d'abril de 2019, com a principals canvis tenim:

1. La Junta d'Escola (JE-3) es farà el 31-05-2019, la Comissió de Coordinació Docent (CCD-6) es farà el 05-06-2019 i la Comissió Permanent (CP-2) es farà el 14-06-2019.
2. S'han anul·lat alguns actes: Paellada popular del 23-05-2019, i Tecnologia, Entreteniment i Disseny (TEDxUPC) del 23-05-2019.
3. S'ha inclós un acte nou: Acte de lliurament de Premis de Fotografia del "Dia i Vida al Departament d'Enginyeria Química (DEQ)".

Aquest calendari, si s'escau, s'anirà actualitzant periòdicament.

Calendari Actes integrats v2

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017