Exposició: Enginy Invisible i posterior Taula Rodona i Conferčncia pel 28 de maig

Del 20 al 31 de maig, hi ha una exposició anomenada "L'ENGINY (IN)VISIBLE” que fa referència al tema d'Igualtat en el camp tecnològic i professional, adreçada a públic de totes les edats romandrà al nostre Campus.

Del 20 al 24 de maig la podreu veure a la Biblioteca, i del 27 al 31 de maig, serà al vestíbul de l'Escola. Veniu a visitar-la!

També el proper dimarts 28 de maig (amb horari de classes de dijous), de 12.30 h. a 14.00 h. a l'Aula VGA208 s'oferirà una taula rodona: "L'ENGINY (IN)VISIBLE I EL SEU EFECTE A L'ENGINYERIA DEL S.XXI" la qual estarà presidida per la Núria Salán. La Dra. Salan és pionera en pro de la dona tecnòloga, a més de ser professora de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), Presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia i Premi "Mujer y Tecnologia 2017" (Fundación Orange).

També comptarem amb el testimoni d'enginyeres ben posicionades en el camp professional i amb Àngels Serrat, tècnica d'UPC Alumni, com a moderadora.

Aquesta taula rodona està adreçada a l'estudiantat, PDI i PAS de l'EPSEVG.

El mateix dia 28 de maig, de 18.30 h. a 19.30 h. a la VGA208 hi ha programada la conferència: "L'ENGINY (IN)VISIBLE”, també a càrrec de la Núria Salán, la qual està adreçada a alumnat de batxillerat i universitari, així com també a tota la ciutadania que hi estigui interessada.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017