20ª edició del Premi Joan Roset i Ventosa al millor TFG de l'EPSEVG

El Col·legi d'ENGINYERS del GARRAF I ALT PENEDÈS convoca de nou el Premi JOAN ROSET I VENTOSA.

El guardó, que arriba a la seva 20a edició, té per objecte distingir el millor Treball Final de Grau en tots els àmbits de l'enginyeria industrial i d'enginyeria en disseny industrial dels estudiants de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, i alhora fomentar els valors indispensables per a l'excel·lència d'un projecte, com ara la qualitat, la innovació, la sostenibilitat i la viabilitat tècnica i econòmica.

Poden presentar-se a la present edició els estudiants que van lliurar el TFG durant el 2n quadrimestre del curs 2017-2018 i els que ho facin durant el curs 2018-2019.
L’autor o autora del projecte guanyador rebrà un any de col·legiació gratuïta, un diploma de reconeixement i un xec per import de 1.000 euros. Per la seva banda, el professor/a que hagi realitzat la tutoria del projecte premiat rebrà també el corresponent diploma de reconeixement i un premi en metàl·lic de 300 euros.

Us preguem que feu difusió d'aquesta informació i que animeu a l'estudiantat al qual li heu dirigit el Treball Final de Grau a que es presenti al premi. Disposeu de les Bases i la Butlleta d’Inscripció a l'enllaç.

La data límit per a presentar les candidatures és el 30 de juliol de 2019.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017