Al Departament de Mecānica de Fluids de l'EPSEVG li urgeix contractar un Professor Associat a Temps Parcial (ATP) per al Curs Acadčmic 2019-20

Tipus de contracte: Professor Associat a Temps Parcial (5+5h) per al Curs Acadèmic 2019-20.

Departament: Mecànica de Fluids (729) de la UPC.
Lloc on es farà la docència: Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).
Feina a desenvolupar: realització de pràctiques i alguns temes teòrics de les assignatures del departament de Mecànica de Fluids de  3er, 6è i 7è Curs del Grau en Enginyeria Mecànica.
Per a més informació, mirar en la pestanya Pla d’Estudis del següent enllaç.
Horaris: es prioritza que es tingui disponibilitat horària als matins.
Requisits: es prioritza ser Enginyer Tècnic o Graduat en Enginyeria Mecànica o en Enginyeria Industrial, amb coneixements de neumàtica.
Inici de la docència: a partir del 12 de setembre de 2019.
A tenir en compte: el/la candidat/a que es contractarà rebrà formació prèvia i material docent abans de fer les tasques encomanades.
Contacte: Professora Montserrat Carbonell (montse.carbonell@upc.edu).

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017