Inauguració dels nous espais de l'ICE de la UPC

El Rector de la UPC, Francesc Torres, va inaugurar el passat dia 5 de juny els nous espais de l’Institut de Ciències de l’Educació: "La nova casa del professorat".

Aquests espais estan situats a l'Edifici P (Campus Sud), Planta 3, despatx 327A, Av. Doctor Marañón 44-50, Barcelona

Durant l’acte inaugural dels nous espais de l’ICE, el Rector, bona part del seu equip rectoral, la directora de l’ICE i professora de l’EPSEVG, Ariadna Llorens, i tot el seu equip van estar acompanyats pel Rector de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, que és el director del Programa Margalida Comas de la Generalitat de Catalunya per a la millora de la docència i l’aprenentatge a la universitat. També hi eren presents molts directors i directores i degans dels centres de la UPC i els seus equips, entre ells el Director de l’EPSEVG i membres del seu equip, així com nombrosos professors i professores vinculats a l’ICE.

Amb la inauguració es dóna una nova empenta a una de les unitats acadèmiques "ròtula" de la universitat.

La nova seu neix amb la vocació de ser un punt de trobada per al professorat, entorn de la qualitat docent i l’intercanvi sobre docència i innovació docent.

La inauguració ha estat un acte volgudament informal, de companyonia amb tants actors de la universitat que participen del projecte de l’ICE.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017