Recull de propostes d'activitats a programar al llarg del Curs Acadèmic 2020-21 amb motiu del 50è aniversari de la UPC

S'està preparant la commemoració del 50è aniversari de la UPC per a portar-la a terme al llarg del curs acadèmic 2020-21.

Des del Gabinet del Rector s’ha rebut un correu en el qual ens conviden a formular propostes d’activitats amb motiu d’aquest esdeveniment.

A continuació us presentem dues informacions al voltant dels preparatius d'aquesta celebració:

1. Programa del 50 aniversari

El programa per al 50 aniversari ha de donar cabuda a les diferents activitats que formen part de la nostra vida universitària: institucionals, acadèmiques, culturals i socials. Es vol comptar amb la participació de tota la comunitat UPC per dissenyar un programa d'activitats que sigui un fidel reflex de la nostra història, del que som i del que volem ser.

Us facilitem a continuació el format de les propostes que es poden presentar tant a nivell individual, com a nivell d'unitat acadèmica o com unitat funcional:

Format de les propostes:

a. Nom de la persona que fa la proposta
b. Correu electrònic de contacte
c. Títol de la proposta
d. Unitat
e. Descripció de la proposta
f. Justificació

Les activitats proposades han de poder ser realitzades en el marc temporal del curs acadèmic 2020-2021 i han de tenir en compte alguns dels següents criteris bàsics:

•    tipologia d'activitat institucional, acadèmica, cultural o social
•    vinculació amb l'activitat acadèmica de la UPC
•    impacte i transversalitat a nivell UPC
•    participació de diferents col·lectius (PDI, PAS, estudiants, Alumni)
•    territorialitat (presència als diferents campus UPC)

Us animem a participar per tal que el 50 aniversari esdevingui una celebració conjunta i projecti la nostra visió d'universitat pública i de prestigi al servei de la societat. Les vostres propostes les podeu enviar a la USIRE al següent correu : promocio.epsevg@upc.edu . La data límit per fer arribar les propostes és el 12 de juliol.

2. UPC. Una història d'alt impacte social

D'altra banda, i entorn al tema: "UPC. Una història d'alt impacte social", es vol centrar el missatge associat a l'activitat realitzada per la UPC en aquests 50 anys en les actuacions d'impacte protagonitzades com a universitat pública, integrada al territori, responsable i compromesa amb la societat. L'objectiu és defugir de plantejar una història de la UPC centrada únicament en esdeveniments de caire intern.

La finalitat és posar en valor la nostra activitat associada a esdeveniments significatius per a la societat com ara les Olimpíades del 92, la construcció d'espais emblemàtics, l'ordenació i transformació del territori, el posicionament de Catalunya com a referent en diferents àmbits de coneixement o la recerca i la transferència de tecnologia realitzada, que ha aportat una millora de la qualitat de vida de les persones.

Amb aquest objectiu, també es vol recopilar una proposta d'activitats protagonitzades per les unitats acadèmiques, o per part de les persones que han format part d'elles al llarg d'aquests 50 anys.

Podeu fer arribar un document amb les vostres propostes (es recomana un màxim de 300 paraules per proposta) a l'adreça de correu promocio.epsevg@upc.edu amb data límit 12 de juliol.

Del conjunt de totes les propostes recollides es farà una selecció de les mateixes.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017