En marxa el Grup de treball Biblioteca - Campus

Per iniciativa de la biblioteca, s'ha creat un grup de treball format per professorat, personal i estudiantat, amb l'objectiu de:

• crear un espai per compartir iniciatives i informacions que reverteixin en la comunitat universitària del campus i on la biblioteca pugui sumar

• consolidar, en un marc estable, col·laboracions entre professorat i biblioteca que ja s’estan donant en l'actualitat

Aquest grup és obert a la participació de qui tingui ganes de col·laborar. Ara per ara els seus membres són: Manel Moreno, Ester Simó, Ariadna Llorens, Amelia Nápoles, Gerard Sanz, Matías Carandell, M. Belén Sánchez, Marian Sánchez, Sergi Menargues, Nil Peguero (estudiant), Mia Rivera (estudiant), Natalia Carmona (estudiant) i Maria Hortènsia Álvarez.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017