El nostre espai és teu

Perquè treballem per ser nexe d'unió entre els diferents col·lectius de l'EPSEVG i volem que el pas per la Universitat sigui una experiència completa, obrim les portes a la realització d'activitats de caire no estrictament acadèmiques dins els nostres espais i col·laborem en la realització de: xerrades, tallers, conferències, projecció de documentals, etc.

Si tens una proposta d'activitat i creus que la biblioteca seria un bon lloc per dur-la a terme... envia'ns la teva idea i t'ajudarem a fer-la realitat!

Tinc una proposta!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017