Visita al Campus UPC Vilanova d'una comitiva de l'Ajuntament i Ports de Sitges

El passat 29 de gener de 2020 es va dur a terme una reunió i posterior visita a diferents espais de recerca del Campus per part d’un comitiva de l’ajuntament de Sitges encapçalada Sr. Guillem Escolà Hueso, regidor de Promoció Econòmica, Ocupació i Platges, així com de tècnics de l’ajuntament, responsables dels diferents ports (Port de Sitges – Aiguadolç i Club Nàutic del Garraf).

La benvinguda va ser a carrer del Director de l’Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), el Sr. Frederic Vilà. La xerrada informativa del tres grups de recerca del campus de Vilanova, va anar a càrrec de la Sra. Eva Marín - Centre de Recerca d'Arquitectures Avançades de Xarxes (CRAAX), Sra. Marta Solé - Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques (LAB) i Sr. Joaquim del Rio - Centre de Desenvolupament Tecnològic de Sistemes d'Adquisició Remota i Tractament de la Informació (SARTI).

Cadascun del grups va aprofitar per presentar els seus àmbits d’expertesa així com els diferents projectes que estan duent a terme. Un cop finalitzades les presentacions es va procedir a visitar els laboratoris del CRAAX a Neapolis, del SARTI al Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú i l’espai que té el LAB al port de Vilanova. En finalitzar la reunió i visita, es que va quedar en fer una reunió de seguiment per tal de veure quines són les possibles vies de col·laboració, entre les diferents entitats.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017