Celebració del dia de la dona i de la nena a la Cičncia

El dia 13 de febrer de 12.30 h. a 14.00 h., us convidem a escoltar a la nostra Vra. de Responsabilitat Social i Igualtat, la Dra. Gemma Fargas.

Explicarà la seva experiència com a dona científica - tecnològica de la UPC i donarà pautes per respondre’ns en el dia a dia de les dones en escoles d’enginyeria com la nostra.
Us animem a que us apunteu, fent un correu a promocio.epsevg@upc.edu indicant el vostre compromís d’assistir a l’activitat.
Agrairíem que el PDI en feu difusió entre el vostre estudiantat.

Aquesta serà una forma d’unir-nos al dia de la dona i la nena a la Ciència (que se celebra a nivell internacional un parell de dies abans) i també de solidaritzar-nos en la setmana de la dona UPC (setmana del 10 de febrer de 2020).

Activitat: Celebrant el dia de la dona i la nena a la Ciència en la setmana de la dona UPC
Dia: 13 de febrer 2020
Horari: 12.30 h.- 14.00 h.

Primera part: Lloc: Sala d'actes EPSEVG.
Assistents: Estudiantat EPSEVG, PDI i PAS de la EPSEVG i cursos de 1r Batxillerat i 4t secundària.
*(20-30 minuts): Xerrada de la Vicerectora de Responsabilitat Social i d’Igualtat de la UPC, Dra Gemma Fargas: Títol: Experiència d'una dona UPC en l'àmbit de la Tecnologia i la Ciència.
*(20-30 minuts): Testimoni d'estudiants de l’EPSEVG i interacció amb l'estudiantat del batxillerat / 4tsecundària.

Segona Part: Lloc: Aula VGA208 (Aula Ferroviària)
Assistents: Estudiantat, PDI i PAS de l'EPSEVG
(20-30 minuts): Apropament de l'estudiantat i el PDI-PAS a la Vicerectora Gemma amb preguntes, suggeriments, petició de consells, ...

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017