Rebuda dels estudiants d'intercanvi internacional del Curs Acadèmic 2019-20

El dimarts 4 de febrer ha tingut lloc l’acte de benvinguda als estudiants d’intercanvi internacional que durant aquest segon quadrimestre del curs acadèmic 2019-20 estaran entre nosaltres, ja sigui en el marc del European Project Semester (EPS), o bé cursant assignatures curriculars a l’Escola.

Després de la presentació, els estudiants han fet un visita guiada per les instal.lación del campus, per acabar amb una primera trobada amb professors i tutors dels seus projectes.

A l’edició d’enguany de l’EPS, hi participen 36 estudiants de 15 nacionalitats diferents que treballaran en 7 projectes multidisciplinaris. EPS és possible gràcies a la implicació del PDI/PAS de l’Escola, al qui cal agraïr la feina feta.

Per cert…. animem als professors que encara no han fet el salt a la internacionalització, a fer una primera aproximació participant en els tribunals del midterm-EPS (23 i 24 de març).

Si hi esteu interessats, envieu un e-mail a l’adreça: eps@upc.edu.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017