Jornada Cičncia Oberta i Recerca a la UPC - vídeo

Si no vas poder assistir a aquesta jornada tan recomanable, la pots revisitar via web!

- L'enregistrament de la Jornada està disponible a UPCtv: https://tv.upc.edu/continguts/jornada-ciencia-oberta-i-recerca-a-la-upc-1
- Les presentacions estan disponibles a UPCommons: https://upcommons.upc.edu/handle/2117/176436

Va ser el passat dijous 23 de gener a la sala d’actes de l’edifici Vèrtex, promogut pel vicerectorat de Política Científica de la UPC i adreçada als investigadors i investigadores amb l’objectiu d’avançar cap a la ciència oberta i de presentar els serveis de suport que la Universitat posa a l’abast de l’activitat de recerca de la UPC.

Hi va intervenir: Pilar Rico Castro, responsable de la Unidad de Acceso Abierto, Repositorios y Revistas de FECYT, amb la ponència “Ciencia abierta en proyectos nacionales y europeos” i posteriorment, van haver les presentacions següents:
- Servei de Suport a la Recerca i la Innovació: “La ciència oberta en els projectes de recerca”.
- Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius: “La publicació d’articles en obert i l’elaboració del Pla de gestió de dades“.
- Àrea de Serveis Jurídics i Avaluació de Riscos.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017