Crida a l'estudiantat a participar en els premis 'Equiplast - Shaping the future' dins del Saló Equiplast

Del 2 al 6 de juny 2020, a la Fira de Barcelona tindrà lloc una nova edició del Saló Expoquimia (Saló internacional de la Química), del Saló Equiplast (Saló Internacional dels plàstics i el cautxú) i del Saló Eurosurfas (Saló internacional del tractament de superfícies).

El Saló Equiplast, és el màxim representant de la innovació en el sector.

En aquest marc s'organitzen els premis Equiplast- Shaping de Future, que tenen com a objectiu col·laborar en la promoció i difusió de la investigació en les seves dues categories: Premi Disseny, Ecologia i Aplicació (per a professionals del sector) i Premi a Universitats i Centres de Formació.

El premi per a Universitats i Centres de Formació, té categoria per a empreses però també per a estudiants, és per això que podeu fer extensiva la informació als vostres estudiants, només cal que acompleixin els requisits que s'especifiquen a les Bases del concurs.

Els premis pretenen donar visibilitat al compromís del sector del plàstic davant els reptes en funció de la categoria del premi.

Categoria Estudiants: els premis aniran destinats a universitats i centres de formació, on es premiarà el millor projecte. Premi per valor de 1.500 €.

Es premiaran millors dissenys funcionals utilitzant plàstic reciclat en les aplicacions de: Construcció, Automoció, Medical Devices, Packaging, Agrícola ... Es valorarà l'ús de plàstic reciclat o altres materials sostenibles que demostrin una reducció de l'impacte ambiental dels productes presentats davant l'existent.

Bases del concurs

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017