Urkund: nova guia d'ús

URKUND permet processar un document i localitzar-ne d'altres que continguin total o parcialment els mateixos continguts: treballs lliurats per l’estudiantat, obres de l’àmbit UPC o altres documents disponibles en línia.
En aquesta guia d'ús trobareu com accedir-hi, com s'envien els documents objecte de revisió, com s'accedeix a l'anàlisi resultants, com visualitzar tots els blocs coincidents de cada font o com es gestiona el dipòsit i confidencialitat dels documents, entre d'altres.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017