Invitació a l'esdeveniment 'Automotive Talent Show', on es dóna protagonisme a l'estudiantat

El Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya organitza l'esdeveniment "Automotive Talent Show" el dissabte 25 d'abril al Circuit de Barcelona - Catalunya.

L'Automotive Talent Show té com a objectiu ser el punt de trobada de la indústria de l'automoció amb el talent, i donar-li's el protagonisme als estudiants d'Enginyeries, FP's i Màsters i tots aquells apassionats en el món de motor i l'automòbil.

Tindran lloc les ponències de Dani Clos, actual pilot de proves de HRT F1 Team i expilot de Fórmula 1 i de la Belén Garcia, pilot de Fórmula 4. A més, hi haurà l'oportunitat d'escoltar els 15 millors reptes resolts pels estudiants d'Enginyeria d'Automoció, i s'entregaran els Automotive Challenge Awards 2020. També es podrà assistir a les presentacions d'alguns dels projectes més rellevants del CIAC, i empreses amb ganes de trobar i captar talent.

L'esdeveniment està obert a tothom i l'entrada és gratuïta. L'únic requisit que hi ha per assistir-hi és registrar-se, inscriure's al següent enllaç, i portar el codi QR el dia de l'esdeveniment per poder accedir-hi.

Si considereu que pot ser d'interès pels estudiants dels vostres graus, agrairíem que en féssiu difusió.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017