Convocatòria 'Fondo SUPERA COVID19'

El dia 22 d’abril de 2020, el Vicerector de Política Científica de la UPC, Luca Pelà, va comunicar que el Banco Santander, juntament amb les universitats espanyoles i el CSIC han constituït el "Fondo SUPERA COVID-19", amb un pressupost de 8,5 M€, per a finançar programes, projectes i mesures de suport desenvolupats en col·laboració amb altres universitats i centres CSIC, en les línies de:

• L1. Investigació aplicada/específica COVID19 (5M€);
  • L2. Projectes d'impacte i rendibilitat social (1M€);
  • L3 Enfortiment de la capacitat TIC del sistema universitari espanyol (2,5 M€).
El termini de presentació de sol·licituds és des del 22 d'abril fins a esgotar pressupost i màxim el 18 de desembre.

Contacteu amb el Servei de Suport a la Recerca i Innovació per a gestionar la vostra proposta i tots els dubtes que tingueu. Concretament amb Jordi Solé .

Tal com s’ha anunciat les liníes d’actuació que poden optar a finançament són:

L1. Investigació aplicada/específica COVID19 (amb una dotació de 5M€). Projectes que ajudin a comprendre el virus SARS-Cov2 a partir de resultats d'aplicació immediata o a curt termini, i combatre la malaltia que provoca, amb la finalitat de millorar la situació sanitària, social i econòmica. La convocatòria preveu:

• el finançament de projectes nous d'investigació. A les bases de la convocatòria, disponibles a la web , es detalla l'àmbit d'aquests projectes.
  • el finançament addicional per a projectes d'investigació sobre el SARS-COV-2 i el COVID-19 que ja estiguin finançats per altres convocatòries competitives, nacionals o internacionals.

L2. Projectes d'impacte i rendibilitat social (amb una dotació d'1M€). Projectes amb l'objectiu d'analitzar els efectes de la malaltia amb una metodologia multidisciplinar, incloent les ciències socials, humanes, comportament i jurídiques, amb l'objectiu de pal·liar les seves conseqüències. A les bases de la convocatòria, disponibles a la web , es detallen els àmbits dels projectes.

L3. Enfortiment de la capacitat TIC del sistema universitari espanyol (SUE) (amb una dotació de 2,5M€). Es finançaran actuacions desenvolupades per les universitat del SUE, a través de CRUE-TIC, responsable de la coordinació. NOTA: NO ES PRESENTARAN PROPOSTES A AQUESTA LÍNIA.

II. DESTINATARIS (NOMÉS LÍNIES 1 I 2)

Adreçada al conjunt de centres del CSIC, les Universitat adherides al Fons , i qualsevol institució pública i privada sempre que participin en col·laboració amb les anteriors i aportin valor al desenvolupament del projecte.

III. CARACTERÍSTIQUES DELS PROJECTES

• Projectes en col·laboració d'almenys dues entitats, una d'elles ha de ser una Universitat o centre CSIC. El coodinador de la proposta ha de ser una Universitat del Fons o un centre CSIC.
  • Es valorarà la interdisciplinarietat del consorci. I podran participar altres Universitats que no formin part del Fons, així com a altres centres d'investigació o actors del SECTI. Podran incloure's també altres com empreses o ONGs.
  • Durada: preferentment d'1 any, excepcionalment de 2 anys.
  • Pressupost: es classificaran els projectes en 3 categories: menys de 100mil euros, entre 100-500mil euros, i més de 500mil euros.
IV. FINANÇAMENT
Es finançaran les despeses relacionades directament amb els projectes com:
  • Contractació de personal. Consulteu als tècnics de la UASLR de la vostra UTG per a la simulació del cost.
  • Execució del projecte (incloent equipament científic, material inventariable, fungible, viatges i allotjament, i contractació de serveis)
  • NO costos indirectes.

V. PRESENTACIÓ DE LES PROPOSTES

• Termini: des del 22 d'abril fins a esgotar pressupost del Fons, i com a màxim el 18 de desembre de 2020.
  • Com: segons Formulari habilitat a la web. Us recomanem llegir la Guia per omplir el formulari també disponible a la web. El formulari cal enviar-ho per email (posant en còpia a suport.rdi@upc.edu)

Per a tota la documentació consulteu la web de la CRUE , on trobareu: Bases de la convocatòria, document de FAQS, model del Formulari, i una Guia de complir omplir el Formulari.

Contacteu amb en Jordi Solé, del Servei de Suport a la Recerca i Innovació per a les qüestions i dubtes que us puguin sorgir.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017