Catalunya Ràdio va fer una entrevista als Rectors de la URV, la UAB, i la UPC

El dimarts dia 12 de febrer de 2020 pel matí, la periodista Mònica Terribas, directora i presentadora del programa El matí de Catalunya Ràdio de la cadena Catalunya Ràdio, va fer una entrevista titulada: “Els rectors de la URV, la UAB i la UPC responen els dubtes dels estudiants universitaris”. A l’entrevista es va convidar a María José Figueras, rectora de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i actual presidenta de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques, ACUP; Margarita Arboix, rectora de la UAB, i Francesc Torres, rector de la UPC.

A l’inici de l’entrevista, la presentadora va fer una crida a que el personal de la comunitat universitària truqui al programa: estudiantat, personal de recerca, personal no docent o qui sigui que tingui consultes per a saber com encarem aquest final del Curs Acadèmic 2019-20 a les universitats i també com encarem el proper Curs Acadèmic 2020-21. Els rectors han dit que les universitats volen tornar al curs presencial el curs vinent, però que estudien plans B. Han assegurat que treballen perquè cap estudiant hagi de deixar la universitat per culpa de la COVID-19. En el programa s’intentarà donar resposta a qüestions com aquestes: Quin tant per cent de les classes universitàries seran presencials el curs vinent?. Valdrà la pena llogar un pis si no vius a la mateixa ciutat?. Es rebaixaran les taxes universitàries?. Hi haurà més ajudes?. Com es controla la feina dels professors online?. Es podran fer els Erasmus?.

La durada del programa va ser de 57 minuts i 21 segons: Es va entrevistar als tres rectors/es i es van rebre trucades de diversos estudiants que van aportar les seves opinions i inquietuds. L’audio de l’entrevista es pot escoltar en el següent enllaç.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017