Situació dels edificis i serveis del Campus de Vilanova durant la setmana del 20 al 24 de juliol de 2020

Durant la setmana del 20 al 24 de juliol la situació dels diferents serveis i edificis del Campus de Vilanova, segons la nova instrucció del PAS, amb efectes 20 de juliol de 2020, seran:

- EPSEVG (Edifici A) obert de 7:30 a 19:30h (servei de recepció).
- Centre Tecnològic (Edifici C): obert de 9:30 a 13:30 (recepció). La resta de l'horari el personal autoritzat pot accedir amb targeta.
- Neàpolis (Edifici E): pot accedir amb targeta tot el personal autoritzat.
- Edifici LAB (Edifici F): accés habitual.
- Biblioteca (Edifici D) i Aulari (Edifici B): restaran tancats.

I els serveis que tindran atenció presencial són:

●     SIAE (de dilluns a dijous de 10:30 a 13:30h, amb cita prèvia). Els estudiants del centre tenen matrícula on-line aquests dies.
●     Serveis Tècnics de Laboratori (de 9 a 13h)
●     Serveis TIC (de 9 a 13h)
●     Servei de Manteniment

La resta de serveis treballaran on-line i si us cal contactar amb ells, podeu fer-ho per correu electrònic i/o telèfon.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017