Convocatòria d'eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020

Us informem que el Director de l'EPSEVG, Frederic Vilà, ha signat amb data 5 d'octubre de 2020 el document de la convocatòria d'eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020.

Tota la documentació d’aquest procés electoral s’ha enviat a tots els membres de la comunitat de l’EPSEVG (PDI, PAS, Estudiantat de Grau i Estudiantat de Màster) i ja no s’inclou en l’ecomunicats. Els documents d’aquest procés electoral són els següents:

- Procediment d'eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020 (document sobre el desenvolupament del procediment electoral)

- Annex 1. Calendari Electoral en dues versions: Primera volta i segona volta

- Annex 2. Model de candidatura a les eleccions a Director/a de l'EPSEVG 2020.

Atenent a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD), la documentació que es fa pública d'aquest procés electoral no recull la signatura del Director de l'EPSEVG, la qual es va fer en format digital. La documentació original en format paper, la qual es pot consultar a la Secretaria de Direcció de l'Escola, porta la signatura digital TCAT del Director de l'EPSEVG.

Amb l'ajut dels serveis TIC de l'EPSEVG, s'habilitarà un espai web en la pàgina web de l'EPSEVG on es podran consultar els censos, la relació de candidatures, els resultats de les eleccions i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral.

El sistema de vot serà el d'urna electrònica i el període de votació, en primera volta, serà des del dia 25 de novembre de 2020 a les 10.00 h. AM fins el dia 27 de novembre de 2020 a les 9.59 h. AM, durant el qual es podrà exercir el vot ininterrompudament.

Cal esmentar que la documentació d'aquest procés electoral ha comptat amb el vistiplau de la Secretària General de la UPC, Margarida Espona.

Finalment també s’informa que amb la Secretària General de la UPC, s’ha acordat que el procés electoral de la Renovació Parcial de la Junta d'Escola per a cobrir vacants que s'havia de realitzar aquest quadrimestre de tardor del Curs 2020-21, al coincidir en el temps amb les eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020, es farà a l'inici del quadrimestre de primavera del Curs 2020-21 (inicis de febrer de 2021).

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017