La UPC ha fet l’acte de la Inauguració del Curs Acadèmic 2020-21 del Sistema Universitari Català i dóna inici a l’any del 50è Aniversari

El dia 30 de setembre de 2020, a l'auditori de l'Edifici Vèrtex, va tenir lloc l’acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2020-21 del Sistema Universitari Català.

L'acte va tenir lloc a la UPC en el marc del 50è aniversari de la creació de la Universitat i es va fer de manera presencial però amb un baix nombre de públic assistent, tots ells amb invitació. Hi va participar el conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Ramon Tremosa, i el secretari d’Universitats i Recerca, Francesc Xavier Grau. Hi van assistir també els Rectors i Rectores de les Universitats Catalanes (veure la segona fotografia).

L'acte es va emetre pel canal de la UPC a YouTube i i es pot veure al següent enllaç.

Durant l’acte de la inauguració del Curs Acadèmic, es va emetre el vídeo “L'inici del curs universitari 2020-2021: 50 anys de la UPC, sense límits”, el qual es pot veure al següent enllaç.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017