Enquesta Sostenibilitat a l'Educacio superior

Juntament amb les universitats Universidad Autónoma Metropolitana (Mèxic), Universidad Erasmus de Rótterdam (Holanda) i Leuphan Universität Lüneburg (Alemanya), s'està duent a terme una recerca per impulsar la noció de desenvolupament sostenible en les activitats de docència, investigació, extensió i gestió dels campus de les institucions d'educació superior.

Amb l'objectiu de recollir informació sobre els factors que influeixen en la conducta sostenible dels actors clau en aquest procés et demanem que omplis el qüestionari adjunt i l'enviïs un cop omplert a les següents adreces de correu: margaritajuarezn@correo.azc.uam.mx, jordi.segalas@upc.edu.

Si estàs interessat en els resultats de l'avaluació del qüestionari te'ls farem arribar.

Gràcies per la teva col·laboració.

Jordi Segalàs.
Sotsdirector de Relacions Internacionals i Sostenibilitat