La UPC estarà present al Saló Avante a la Fira de Barcelona, els dies 5 al 7 de juny

La UPC serà present a tres estands d’aquesta fira que reuneix els sectors relacionats amb la discapacitat, la dependència i la millora de la qualitat de vida.

D’una banda, la Fundació PREVENT, entitat sense ànim de lucre, participa en aquest Saló amb un estand de 16m2 i ofereix un espai a les universitats catalanes i per tant, també a la UPC, per donar a conèixer les actuacions que sobre l'àmbit de la discapacitat i la dependència s'estan desenvolupant. La UPC també serà present en l'estand de la Fundació Centre de Vida Independent, amb la qual té un conveni específic de col·laboració, i en un estand propi del Centre d'Estudis Tecnològics per a l'Atenció a la Dependència i la Vida Autònoma, centre específic de recerca de la UPC.
La pre-acreditació gratuïta ja és oberta a la web: www.saloavante.com

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017