núm. 67 - Setmana del 28 de setembre del 2009

Cens electoral definitiu de l'EPSEVG per a les votacions al Claustre Universitari

D'acord amb el procediment establert en la normativa per a la renovació total del Claustre Universitari, teniu disponible el cens definitiu al vestíbul de l'Escola i a la  seu electrònica https://seuelectronica.upc.edu/eleccions

Vacunació de la grip estacional

El dia 1 d'octubre de 9h a 11h a l'aula A-21 es realitzarà la vacunació de la grip estacional.
Els que estigueu interessats, heu de comunicar-ho al Negociat d'Administració i Direcció o bé enviar un correu electrònic a odile.laguarda@upc.edu.

Certificació digital carnet UPC

Tots aquells que no vàreu poder fer la certificació digital del carnet UPC en els dies establerts al Campus de Vilanova, ho podeu fer a l'oficina d'Univers del Campus Nord, edifici C6, de dilluns a divendres de 10h a 14h.

Exposició "NO TÉ NOM!" Llenguatge per a la Igualtat en la Comunicació

Aquest mes d'octubre hi ha l'oportunitat de gaudir, als diferents campus de la UPC,  de l'exposició:
“ NO TÉ NOM!” Llenguatge per a la Igualtat en la Comunicació.

Amb aquesta activitat es pretén difondre l’ús d’un llenguatge no sexista, instrument fonamental per a la consecució de la igualtat real i efectiva entre dones i homes.

Calendari previst:

• De l'1 al 9 d'octubre,  al Baix Llobregat, Planta 1 de la Biblioteca (Edifici D7)
  • Del 12 al 16 d'octubre, Terrassa, Vestíbul de l'entrada de l'ETSEIAT
  • Del 19 al 23 d'octubre, Campus Sud, Sala d'Exposició de l'ETSEIB
  • Del 26 al 30 d'octubre, Campus Nord,Sala Polivalent

Més Informació: Oficina de Suport a l’Igualtat d’Oportunitats   oficina.igualtat@upc.edu