núm. 3 - Setmana del 5 de febrer del 2008

Inscripcions Taller Team building EPSEVG

Com s'informava la setmana passada, ja us podeu inscriure al taller "Team building (EPSEVG)".

Taller destinat a professorat que vulgui aprendre a tutoritzar grups d'estudiants de manera eficient.

Es realitzarà el 5 i 7 de març de 9:30 a 13:30 a l'Aula màster.

En el següent link trobareu tota la informació del taller i podreu inscriure-vos-hi.

Nou Cap de Secció del Departament d'Enginyeria Electrica de l'EPSEVG

Celebrat el passat 19 de febrer les eleccions de cap de secció del departament dEnginyeria Elèctrica, ha estat nomenat com a cap de secció d'aquest departament a l'EPSEVG el professor Josep Antoni Sanchez Lopez.

El professor Joan Vicent Castell deixa la sotsdirecció a petició propia

El professor Joan Vicent Castell, a petició pròpia, deixa la sotsdirecció de relacions universitat-empresa i promoció de l’Escola.

La direcció li agraeix l’entusiasme que ha sabut posar-hi en tot moment i el treball ben fet que
ha marcat un abans i un desprès en aquesta area.

Necrològiques

Lamentem comunicar la mort del Sr. Tomas Escofet Pascual, exprofessor d'aquesta Escola, havent-se fet l'entarrement el passat 24 de febrer.

També lamentem la pèrdua del pare de la companya i professora de la nostra Escola, Marissa Zaragoza Monroig, del departament de Matematica APlicada IV, el passat 25 de febrer.

Lamentem la perdua i els acompanyem en el condol.

Novetats a la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica

Beques per a l'aprenentatge del francès i l'alemany a l'estranger per a 1r i 2n cicles i màster

Informació relacionada con la convocatòria de beques del Mec per a l'aprenentatge de francès i alemany en països la llengua oficial dels quals sigui una d'aquestes.

Beques per a l'aprenentatge de l'anglès a l'estranger per a 1r i 2n cicle i màster

Informació relacionada con la convocatòria de beques del Mec per a l'aprenentatge de l'anglès a diferents països.

Novetats en aules multimedia i servei de prestec

Durant aquest gener i febrer del 2008, s’han realitzat canvis importants en aules multimèdia/teòriques, informàtiques i també hi ha un nou material en préstec a l’EPSEVG Aquests canvis serviran per millorar lespossibilitats docents. Les novetats més importants són les següents:

Instal•lacions d’ordinadors reutilitzats a les aules: B02, B03, B04, B05, B12 i B14. Amb aquesta actuació, a l’aulari hi haurà 7 aules amb ordinador i canó fixa (B01, B02, B03, B04, B05, B12 i B14), 2 portàtils per préstec, i 1 canó de projecció en préstec

Instal•lació de projector fixe + IPC4 + altaveus a l’aula i101 (SUN)

Nou material en préstec: 2 Mouse de presentacions inalàmbrics (hi seran a consergeria per reservar), només per les hores que faci falta per fer classe, s’hauran de retornar després de la classe. Per més informació, mirar la pàgina web de stic.

Informació sobre el funcionament de les aules multimèdia. Hi ha uns manuals a sobre de cada taula a on hi ha projector a l’aula, es troben plastificats i a doble cara. (funcionament del sistema de projecció + forma d’accedir als ordinadors). Si trobeu algun problema a les aules multimèdia, aviseu al SAT (67719), des de l’aulari, podeu trucar des de consergeria i us aconsellarem com arreglar el problema o us donarem una solució. Quan utilitzeu portàtils i desconnecteu algun cable, sisplau, torneu a connectar els cables després de la classe. (sobretot a les aules de l’aulari).

Convocatoria d'Ajuts del CCD 2008

Com molts de vosaltres ja sabeu, hi han varies persones implicades en diferents projectes del CCD (Centre de Cooperació per al Desenvolupament) de la UPC.

Amb l'afany d'augmentar el nombre de projectes i/o els cooperants d'alguns dels projectes ja establerts, us fem arribar informació sobre la XVI Convocatòria d'Ajuts del CCD 2008, el termini de presentació comença demà dia 27 de febrer i acaba el 27 de març , els fulls de participació i tota la informació, es pot obtenir a la nostra pàgina