núm. 120 - Setmana del 22 novembre del 2010

Eleccions a la Junta de l'Escola

Gairebé 1500 persones de la comunitat educativa del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú estan convocades, el dimarts 23 de novembre, a les eleccions per escollir la nova composició de la Junta de l’Escola. De les 73 places electes que conformen aquest òrgan de govern, ara se’n renoven 46 (18 estudiants, 17 professors funcionaris, 6 professors no funcionaris i 5 treballadors d’administració i serveis), dividides en candidatures individuals i altres de col•lectives.

Els 17 càrrecs restants pertanyen al que es coneix com a membres nats, que ja formen part de la junta de ple dret en tant que integrants de l’equip directiu o caps de secció dels diferents departaments que imparteixen docència al Campus.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2064

Ja poden consultar-se els horaris del segon quadrimestre

Els horaris del segon quadrimestre ja estan disponibles a la Intranet de l'Escola. Per tal d'iniciar el procés de comunicació/revisió dels horaris amb els departaments, es pot utilitzar l'aplicació web per consultar-los. Aquesta es troba a http://www2.epsevg.upc.edu/pdipas/horaris.asp.

Per entrar, s'ha de posar el nom d'usuari (NIF amb guió i lletra majúscula) i el password (si no s'ha canviat, és la data de naixement amb el format DDMMAAAA).

Un cop validats, es poden realitzar les consultes de diferents maneres:

1) Horari personal (introduir-lo i consultar-lo).
2) Horari per departament (consulta per dia i hora o bé per assignatura).
3) Horaris per grups (consulta per grups de classe).
3) Horaris per aules (consulta per aules o laboratoris).

Si es vol sol·licitar algun canvi d'horari o es detecta qualsevol error, s'ha de fer des de la pestanya d'incidències. La data límit per sol·licitar canvis és el divendres 15 de desembre.

Canvis en les portes d'accés a l'Escola

D'acord amb la normativa vigent de la UPC en matèria de seguretat d'edificis, les dues portes d'accés a l'Escola patiran modificacions durant aquests dies. D'una banda, la porta més propera a la rambla de l'Exposició passarà a ser d'emergència i, per tant, només s'obrirà en casos puntuals. I de l'altra, la porta més propera a l'estació de tren es reconvertirà en automàtica per facilitar l'entrada i sortida de la gent.

Encara en matèria de seguretat, els participants al simulacre d'evacuació de l'Aulari ja poden avaluar el seu desenvolupament i introduir-hi millores des de https://sarasate.upc.es/upc/gpa/enquestes.nsf/simulacre_evacuacio_2010?OpenForm. L'últim dia per fer-ho és el divendres 26 de novembre.

Cafè Natura és el nou adjudicatari del bar

Ja se sap qui serà el nou adjudicatari del Bar de l'Escola. Es tracta dels responsables de l'establiment Cafè Natura, situat al carrer Codonyat de Vilanova i la Geltrú. La previsió és que el bar estigui en funcionament a mitjans de desembre, després que s'hagin efectuat algunes millores en les seves instal·lacions.

L'Escola acull la presentació del Portal Medi

El Centre de Transferència Tecnològica de la UPC presenta, el dijous 25 de novembre, a partir de les 12'30h, a la Sala de Juntes de l'Escola, el seu nou portal de gestió econòmica de projectes R+D versió 1. Com ja es va comunicar,  el projecte -batejat com a Portal Medi- s’emmarca dins l’estratègia del vicerectorat de Política Científica en la millora dels processos de gestió de la recerca i, des de fa temps, s’està portant a terme amb el suport de l’Àrea TIC de la UPC i d’UPCnet.

El portal pretén substituir en breu a l’actual "Consulta de projectes", amb l'objectiu ser l’instrument per explotar la informació de l’activitat econòmica dels projectes de recerca propis.

Aquest nou portal es troba operatiu a https://medi.ctt.upc.edu  i és necessari introduir el mateix nom d’usuari i la mateixa clau de la intranet de la UPC.

Primers 20 anys del Museu del Ferrocarril

El Museu del Ferrocarril commemora, aquest dissabte 27 de novembre, el 20è aniversari de la seva creació. L'acte comptarà amb una representació de l'Escola i, de fet, la primera part de la celebració es farà a la Sala d'Actes. La cerimònia començarà a les 11'30h i hi haurà una actuació de la coral TMB, el lliurament de la 10a edició dels premis Camins de ferro, la projecció d'un vídeo sobre els 20 anys del museu i els parlaments protocolaris.

La segona part de l'esdeveniment, que ja es farà al Museu a partir de les 13'30h, servirà per inaugurar dues exposicions temporals: 25 anys fent museu i Altres mirades sobre el ferrocarril. La jornada es tancarà amb una copa de cava per a tots els presents.

Primer cicle de conferències de l'ICE

L'ICE ha posat en marxa el seu primer cicle de conferències, centrat en la tasca docent més enllà de la pedagogia. La xerrada inaugural, titulada Comunicació no verbal a l'aula, anirà a càrrec de Sebastià Serrano i Farrera, catedràtic de Lingüística de la Universitat de Barcelona. La cita és el dimecres 1 de desembre, de 17h a 19h, a l'auditori de l'edifici Vèrtex.

Més informació a http://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=52507

Prova ràpida de la SIDA

La prova ràpida de la SIDA torna al Campus. La nova data és dimecres 1 de desembre. Qualsevol persona vinculada a l'Escola podrà fer-se el test diagnòstic de 9h a 19h a la sala de reunions petita, ubicada davant de direcció. L'activitat s'engloba dins del Dia Mundial de la SIDA.