núm. 122 - Setmana del 6 desembre del 2010

Primers detalls del dinar de Nadal

Com ja es va dir, el dinar de Nadal de l'Escola se celebrarà el dijous 16 de desembre a partir de les 14h. L'àpat es farà al bar, que reobrirà especialment per a l'ocasió. La mateixa empresa adjudicatària que l'obrirà després de les vacances, Cafè Natura, serà l'encarregada de preparar-ho tot i de coordinar el servei de càtering.

El dinar, que ha estat subvencionat per l'Escola, només costarà 8 euros. L'import s'ha de fer efectiu el més aviat possible al servei de Promoció i Comunicació. A part de gaudir d'una bona estona i un bon menjar, la novetat d'enguay sort els obsequis i sortejos que es realitzaran entre tots els assistents.  D'entrada, tots els assistents rebrem un obsequi sorpresa per gentilesa de la Biblioteca i a més entrarem en un sorteig, gràcies a la col·laboració de RENFE, per guanyar un bitllet d'AVE entre Barcelona i Madrid.

En breu informarem del menú i d'altres sorpreses.

Els que encara no ho hagin fet, reserveu-vos el 16 de desembre i l'afortunat/da, un cap de setmana!

UPCommons es fa mòbil

Ja podeu accedir als materials dipositats a UPCommons des de telèfons mòbils, PDA's, iPod's i altres aparells mòbils amb accés a Internet. La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, amb la col·laboració del servei de Biblioteques i Documentació de la UPC, ha dissenyat i posat en funcionament la versió mòbil del conjunt de dipòsits institucionals UPCommons: http://m.upcommons.upc.edu/.

Aquesta nova aplicació permet la consulta adaptada a telèfons mòbils, PDA's, iPod's i altres aparells mòbils amb accés a Internet de les interfícies i els documents relacionats amb la recerca, l'aprenentatge i l'activitat institucional produïts a la UPC i en accés obert.

Cursos de l'ICE d'aquesta setmana

Ja està oberta la inscripció als següents tallers:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
L'estudi de casos com a mètode d'ensenyament a l'Enginyeria (13/12/10)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Intel·ligència emocional (16/12/10)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA I LA TRANSFERÈNCIA DE RESULTATS
Eines per buscar informació acadèmica a Internet i introducció al Web 2.0. (14/12/10)
Portal MEDI: com conèixer l'estat econòmic dels meus projectes (15/12/10)

Nous llibres a la Biblioteca

La Biblioteca ja disposa de les novetats bibliogràfiques del passat mes de novembre. Els interessats només cal que s'hi acostin per poder-les consultar.

Més informació a http://bibliotecnica.upc.edu/VILANOVA/adquisicions

Encara no has votat?

El termini per votar la samarreta del Campus d'aquest curs finalitza el proper dimecres, dia 13 de desembre, a les 12h.

Participa-hi!                  http://www2.epsevg.upc.edu/campusdigital/votacio.asp

Es renova la megafonia de la Sala d'Actes

La Sala d'Actes de l'Escola estarà tancada per obres del dilluns 13 de desembre al diumenge 9 de gener. Els operaris aprofitaran les vacances nadalenques per canviar el sistema de megafonia i fer-hi algunes millores a nivell general. La reobertura de la sala, el dilluns 10 de gener, coincidirà amb el retorn dels alumnes a les aules.

Si toca i no tens cap número... ai!

Encara sou a temps de comprar la loteria del Campus. Les participacions són de 5 euros cadascuna i, per tant, quatre d'elles equivalen a un dècim convencional. Les butlletes s'han de comprar a Direcció abans del dimarts 14 de desembre, tenint en compte que -si hi aneu aquell dia- potser ja s'han esgotat les existències.

Un retrat a la vida i obra de Dalí

El divendres 10 de desembre, a partir de les 19h, a la Sala d'actes de l'Escola s'hi presentarà la conferència Iconografies, centrada en la vida i obra de Salvador Dalí. La xerrada anirà a càrrec de Ricard Mas i Peinado, llicenciat en Història de l'Art i Historiador, crític d'art i comissari d'exposicions. L'acte està organitzat per l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran del Garraf.

Comencen els "Berenars matemàtics"

El professor  Joan Gómez serà el protagonista del primer Berenar matemàtic organitzat pel Foment Vilanoví. L'acte ,  obert a tots els públics, es celebrarà l' 11 de desembre a les 18h, al Foment.

Els Berenars matemàtics volen consolidar-se com una activitat lúdica basada en la resolució, individualment i en grup, de problemes matemàtics. Tots els participants tindran el berenar pagat i, a part, s'enduran un record de l'acte. Es tracta d'una proposta conjunta de la Societat d'Ensenyants de Matemàtiques del Garraf i de l'Institut Municipal d'Educació i Treball de Vilanova i la Geltrú.

Un segle de dones a la universitat

La UPC ha participat, des de l’àmbit dedicat a la tecnologia, en l’elaboració del llibre que commemora el centenari de l’accés lliure de les dones a les universitats espanyoles. L’obra es presentarà el divendres 17 de desembre a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona i ha comptat amb la participació de la majoria d’universitats catalanes.