núm. 123 - Setmana del 13 desembre del 2010

Més novetats del dinar de Nadal: menú, sorteig i pongo

Com sabeu, el dinar de Nadal serà dijous 16 de desembre a les 14h al bar de l'escola. Café Natura, la nova adjudicatària  és l'encarregada de preparar i coordinar-ho tot amb el servei de càtering.

Els 8€ del menú , com hem avançat per correu-e, inclouen l’aperitiu, segon plat, postres, aigua, vi negre, cava i cafè.

L’aperitiu consta de trencadís de cruixent de pasta, canapès variats, cassoleta de brandada de bacallà i 6 plats més. (Val a dir que el menú està subvencionat per l'Escola, el preu total és de 20€).

2n plat a escollir entre
 - Pernilets de pollastre rostits amb prunes, pinyons i cebetes
 - Vedella amb bolets, ceba i pastanagues confutades
 - Bacallà amb musselina d’espinacs a la catalana
 - Fideus arrosejats amb sípia i gambes
 - Lassanya de verdures, albergínies i bolets

Postres a escollir entre
 - Mousse de turró
 - Tarta de formatge frec amb melmelada de gerds
 - Mousse de iogurt amb coulies de maduixa i cruixent de xocolata
 - Broqueta de fruites

El pagament cal fer-ho a Promoció  fins dimecres a les 12h.

Un cop fet el pagament, rebreu un número vàlid per al sorteig d’un viatge, anada i tornada,  amb AVE a Madrid gràcies a la gentilesa de RENFE.
Gràcies a la Biblioteca, tots els comensals rebrem un detall en commemoració del seu desè aniversari.

Per últim, no descuideu de portar ben embolicat el pongo. Ja sabeu, allò que donada la seva naturalesa... “donde lo pongo?”.  L’amic invisible s’encarregarà de repartir justícia...

Resolució del Concurs de la Samarreta UPC Vilanova

Un cop finalitzat el període de votacions del concurs de la Samarreta UPc Vilanova, dimecres 15 de desembre es farà pública la samarreta guanyadora. Serà a les 12h a la sala de reunions gran, al davant de direcció.

Es farà també el lliurament de la Wii al guanyador, del que sabem que serà un estudiant d'E.T. en Informàtica de Gestió, ja que els tres finalistes ho són. Es tracta de  Cristian López , Diego Morales i Sergi Gambín, autors d'explosió d'idees,  on naixen les idees i samarreta electrònica.

Preparatius del Carnaval 2011

Tot i que el Carnaval és al març, comencem a preparar ja les activitats que l’envolten. Per això, tots els interessats i interessades en participar de la festa, esteu convocats per 22 de desembre a les 13.30h a la sala de reunions gran, al costat de Direcció, per fer un primer intercanvi de impressions.

Presentació del projecte Listen to the Deep del LAB

Demà 14 de desembre es presenta a Barcelona l’últim projecte del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques: Listen to the Deep.  Serà a les 10.30h a la sala del Llac de l’edifici Rectorat de la UPC.

El LAB ha desenvolupat un sistema equipat amb hidròfons que registra, per primer cop a temps real i a través d’Internet, els sons del fons marí. El sistema identifica la presència de cetacis i permet analitzar com els sorolls produïts per l’activitat humana poden afectar l’hàbitat natural d’aquests animals

En el marc del projecte Listening to The Deep Ocean Enviroment (LIDO), el LAB  ha dissenyat una plataforma que permet analitzar la relació entre els sorolls d’origen antropogènic i el verament de cetacis. La comunitat científica, governs i institucions poden utilitzar el sistema per establir protocols d’actuació per evitar que els cetacis entrin en contacte amb els sorolls produïts per l’activitat humana en el medi marí.

Més informació a http://www.listentothedeep.net/