núm. 124 - Setmana del 20 desembre del 2010

Dinar de Nadal ple de sorpreses

El dinar de Nadal del Campus, celebrat dijous passat, va reunir al bar de l’Escola, obert per a l’ocasió,  87 persones.
Més enllà de l’àpat,  un dels moments més esperats va ser l’habitual sorteig dels pongos. El guanyador va ser un peluix  gegant que li va tocar a Rafael Morillas, Cap d’estudis, qui va rebre el diploma que acreditava el seu triomf.
La festa va continuar amb el sorteig de motxilles i bufs de l’Univers. Com a novetat d’aquest any, arrel de  la posada en marxa del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica, i gràcies a RENFE es va sortejar un viatge en AVE Barcelona-Madrid/Madrid-València-Barcelona per a dues persones. L’afortunada és  Emi Papiol, professora del dept. d’Enginyeria Química, que  podrà gaudir també d’una nit d’hotel a Madrid amb el seu corresponent esmorzar i d’un dinar a València, tot a càrrec de l’Escola.
Tot seguit, algunes fotografies del dinar.

El tall elèctric del dia 28 de desembre

Aprofitant que l'activitat del Campus es redueix considerablement durant les festes de Nadal, el dimarts 28 de desembre  de 8h a 13h aproximadament s'efectuarà un tall d'electricitat a l'Escola que també afectarà la xarxa informàtica. Per aquest motiu, es programarà una aturada de totes les màquines del CPD (servidors, electrònica de xarxa...) i s'haurà de tallar el subministrament elèctric de la major part de l'edifici VG123. El servei de telefonia també quedarà fora de servei durant aquest període.

Canvi de dates de les obres a la Sala d'Actes

Les obres a la Sala d'Actes de l'Escola, inicialment previstes del 13 de desembre al 9 de gener, es faran finalment del dilluns 7 al dimecres 23 de febrer. El motiu del canvi és el retard en l'obtenció dels tràmits i els permisos necessaris per poder començar aquestes reformes. El canvi de dates ha procurat que modifiqui el mínim possible les activitats previstes a la Sala d'Actes. De fet, només hauran de canviar d'espai un parell de xerrades de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran del Garraf i una ponència del cicle de conferències 4x2.

Per a la nòmina del gener via CTT

La data límit de lliurament de documentació per a la nòmina del gener 2011 al CTT és dimecres 5 de gener. Més informació a maria.raya@upc.edu

Convocatòria de projectes d'I+D+I pel 27 de desembre

L'àrea de Gestió de la Recerca del Campus té previst que la pròxima convocatòria de projectes d'I+D+I es publiqui el dilluns 27 de desembre. D'acord amb la informació rebuda, el termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins a finals del mes de gener. S'anirà informant puntualment de qualsevol altra dada oficial que es vagi rebent.

Sergi Gambín s'emporta el tercer concurs Samarreta UPC Vilanova

Sergi Gambín, estudiant d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, ha estat el guanyador de la tercera edició del concurs Samarreta UPC Vilanova. El seu disseny, batejat com a Samarreta electrònica, ha estat el més votat d'entre els nou models diferents que hi havia per triar. En la final, ha superat la proposta de Diego Morales (On neixen les idees) i la de Cristian López (Explosió d’idees). Gambín s’ha endut com a premi l’última versió de la consola Wii de Nintendo.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/28/2090.

Últim e-Comunicats del 2010

Aquest e-Comunicats que esteu llegint és l'últim de l'any 2010. El proper número no sortirà fins el dilluns 10 de gener, coincidint amb la represa de les classes. Recordeu que aquest butlletí electrònic de l'Escola s'elabora, en gran part, gràcies a les informacions que els diferents departaments i serveis del Campus ens fan arribar al servei de Promoció i Comunicació. Si voleu donar a conèixer alguna de les vostres activitats, només cal que contacteu amb nosaltres tal com s'indica al peu d'aquesta pàgina. Moltes gràcies a tots i que passeu unes bones festes!

Serveis oberts durant les vacances de Nadal

En el document que s'adjunta es poden consultar els horaris del diferents serveis del Campus durant les festes de Nadal, del 24 de desembre al 7 de gener, ambdòs inclosos

Horaris serveis Campus Nadal 2010