núm. 129 - Setmana del 7 febrer del 2011

Comença l'European Project Semester

La 4 edició de l’EPS començarà amb una reunió inaugural el dia 11 de febrer on, Enric Trullols donarà la benvinguda als 30 estudiants del programa. D’aquesta trentena, 24 són  estrangers (de 8 països diferents) i 6 del Campus. Un total de 6 empreses – Seat , Prysmian, Sàbat LLigats metàl•lics, El Teatre de Vilanova, la Càtedra d'Accessibilitat i el LAB, participaran com part essencial del projecte.

En la inauguració, Jordi Segalàs explicarà les novetats del programa als assistents, entre els que cal incloure alumnes, professors, tutors, representants de les empreses i visitants estrangers.  A més dels tutors i membres docents del Campus que impartiran classes, vindran quatre professors visitants que impartiran tallers i seminaris i una becaria en practiques de Holanda.

En forma amb les activitats de l'UNIVERS

L'oferta d'activitats dirigides de l’UNIVERS per aquest  2n quadrimestre inclou:.

• Classes de ioga
  • Classes de ioguilates
  • Classes de tonificació i recol•locació de l’esquena
  • Classes de dansa del ventre
Els horaris e spoden consultar en el document adjunt. El preu 1h/setm. de tot el quadrimestre és de 55€,  si es fan 2h/setm. 85€. Les classes s’inicien dimarts 15 de febrer a la Sala Polivalent del 3r pis de l’Escola. Més informació a  www.univers.upc.edu/campus/vilanova

També hi ha la possibilitat de fer un curs de PNL COACHING: tècniques d'autocontrol emocional.
El preu és de 39€ . Més informació d'aquest curs al telèfon 93.8149226

Activitats dirigides UNIVERS

14è. concurs d'Idees Ambiental de la UPC

Promogut per la UPC i patrocinat per l'Entitat Metropolitana de Medi Ambient, la Direcció de Participació i Educació Ambiental de l'Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona, es convoca la 14a edició del Concurs d’Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC.

El  concurs premiarà, amb 3.000€ el 1r premi i 1.500€ el segon, projectes, idees i accions innovadores i aplicables que sensibilitzin sobre la responsabilitat social i tecnològica enfront el medi ambient i el desenvolupament humà i sostenible.

El termini de presentació de les propostes finalitza el 18 de març

Trobareu les bases del Concurs i tota la informació necessària per a participar-hi a http://www.univers.upc.edu/concursos/ideesambientals

S'acosta Carnaval

Un any més la bandera de l’Escola sortirà per Comparses. Diumenge 6 de març, tots els que vulguin gaudir de la festa vilanovina amb la UPC només cal que facin la inscripció corresponent a Promoció,  a l’espai central de l’Oficina Oberta.

Es manté el preu de la inscripció de l’any passat, 35 € per parella. La inscripció inclou l'esmorzar per a tots dos  i 10 kg de caramels. El preu de l’armilla són 30€.  Es tornaran 20€, quan l'armilla es retorni.

Comparsers, la inscripció és vostra!