núm. 4 - Setmana del 3 de març del 2008

Xerrada: La qualitat docent: una visió des de l'exterior.

Títol: La qualitat docent: una visió des de l'exterior.

Dia: 6 de març de 2008.
Hora: 12:00.
Lloc: Sala d'Actes.
Duració aproximada: 1 hora.

Contingut de l'acte:

1. Presentació del Fòrum de docència virtual, a càrrec del professor Toni Roman.

2. Xerrada - col•loqui.

La nostra Universitat ha iniciat un procés de modificació de l'actual sistema d'avaluació del professorat. És, doncs, especialment oportú poder comptar amb el professor Carlos Caamaño, que pot aproximar-nos a l'estat actual del tema al Japó i a Xile.

Dr. Carlos Caamaño, matemàtic i expert en Pedagogia.
Imparteix docència a la Universitat Catòlica del Maule (a la ciutat de Talca de Xile), on ha estat vicerector acadèmic, i arriba des de Japó, on ha participat en un curs de formació de professorat.

12 de març - Donacio de sang

Com cada quadrimestre el 12 de març es realitzarà al vestíbul de l'EPSEVG la campanya de donació de sang

12th IFIP Internacional Conference on Optical Network Design and Modeling a l'EPSEVG

La conferència "12th IFIP Internacional Conference on Optical Network Design and Modeling" (ONDM2008, http://www.ondm2008.cat)) és una conferència internacional centrada bàsicament en temes relacionats amb les comunicacions i xarxes òptiques. El ONDM té una llarga tradició, rebent suport directe de la comunitat científica europea mitjançant la implicació continuada de diferents projectes de recerca. Juntament amb el ECOC són les dues conferències europees més importants en el camp de les xarxes òptiques.

En aquest edició, s’ha aconseguit no tan sols que la conferència estigui sponsoritzada pel IFIP (International federation for Information Processing) sinó que a més s’hi ha afegit la co-sponsorització tècnica del IEEE (Institute of Electrical and Electronic Engineers). L’edició del ONDM 2008 inclou diferents activitats en paral•lel. Tenint en compte que aquesta serà la primera edició en la qual la conferència pròpiament ocuparà tres dies, s’ha programat un calendari de cinc dies per encabir tots les activitats relacionades amb la conferència. Així, la conferència inclourà, al llarg de la setmana del 10 al 14 de Març, el següent, entre d'altres, 7th International Workshop on G/MPLS Networks,COST291 Workshop (workshop organitzat per la COST291 ACTION), Demostració del projecte del 6é programa marc de la UE NOBEL, Demostració del projecte del 6é programa marc de la UE PHOSPHORUS, Reunió plenària del projecte COST291 ACTION, Reunió plenària del projecte nacional "Redes Multinivel: IP sobre redes de transporte", Reunió plenària del projecte nacional "Redes GMPLS", Sessió de posters sobre "Multilayer Networks", Sessió de discussió (Panel discusion) amb participants de Telefónica I+D, Telecom Italia, UPC, W-onesys, Nokia-Siemens-Networks, i2cat, i de la Noth Carolina State University.