núm. 138 - Setmana de l'11 abril del 2011

Els serveis TIC engeguen la primera edició del GenMob

Els serveis TIC de l'Escola, amb la col·laboració de Neàpolis, estan ultimant la primera edició del GenMob, la jornada dedicada a les tecnologies dels mòbils d'última generació (Android, iPhone i Windows Phone 7). L'esdeveniment, que tindrà lloc el dimecres 4 de maig al mateix edifici Neàpolis, comptarà amb conferències, tallers, networkings, taules rodones i showcases (presentacions de productes i serveis en un temps limitat). Els organitzadors fan saber a tota la comunitat educativa del Campus que, si algú està interessat en participar en qualsevol d'aquests actes, només cap que es posi en contacte amb ells a través del telèfon 67719 o del correu electrònic stic.epsevg@upc.edu.

Rècord de visites a la Jornada de Portes Obertes

Més d'un centenar de persones van assistir, dissabte passat, a la Jornada de Portes Obertes de l'Escola. Això suposa un nou rècord d'afluència respecte cursos anteriors, en què mai s'havia superat la vuitantena d'assistents. Aquesta era la tercera Jornada de Portes Obertes d'aquest curs, pensada per donar a conèixer l'oferta educativa i les instal·lacions del Campus als futurs estudiants i a les seves famílies. La quarta -i última- sessió serà el proper dimecres 4 de maig.

El Campus, present a la primera reunió del treball del FESG

Representants de l'Escola han pres part, avui dilluns, en la primera reunió de treball del Fòrum Econòmic i Social del Garraf (FESG). La trobada, que s'ha celebrat a la Masia d'en Cabanyes de Vilanova, s'ha basat en la realització de diverses taules rodones amb persones vinculades a diferents sectors de la comarca. Demà dimarts, en una roda de premsa, es donaran a conèixer les valoracions oficials d'aquesta primera jornada congressual. El Fòrum Econòmic i Social del Garraf es va presentar dilluns passat a l'Escola i està integrat, a part del Campus, per sis institucions més de la comarca.

S'actualitza l'oferta formativa de l'ICE

Ja estan obertes les inscripcions per als següents tallers:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
La tècnica del puzle com activitat d'avaluació en grups nombrosos (27/04/11)
L'argumentació oral a la universitat: estratègies i recursos (03/05/11)

FORMACIÓ PER A DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Tècniques de negociació per a la gestió universitària (03/05/11)
El lideratge i la direcció de persones (26/05/11)

FORMACIÓ D'ATENEA
ATENEA i la WEB 2.0 (02 i 03/05/11)

FORMACIÓ EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
Bioseguretat als laboratoris (12/04/11)

Més informació a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Novetats literàries per a l'abril

Ja estan disponibles a la Biblioteca els llibres que han arribat durant el mes de març. Les últimes novetats poden consultar-se a http://bibliotecnica.upc.edu/VILANOVA/adquisicions.

Ja estan definits els horaris especials de Setmana Santa

La celebració de la Setmana Santa altera els horaris habituals de tots els serveis del Campus. El divendres 22 (Divendres Sant) i el dilluns 25 (Dilluns de Pasqua) són festius. I del dilluns 18 al dijous 21 hi haurà horaris especials, que estan recollits en el document adjunt. Els horaris habituals es reprendran el dimarts 26 d'abril.

Horaris especials de Setmana Santa

Tall elèctric previst pel dimarts 19

Dimarts que ve, dia 19 d'abril, s'efectuarà un tall al subministrament elèctric de l'edifici A (VG123) i de l'edifici C (Biblioteca) del Campus. Això provocarà que, des d'aproximadament les 8h del matí, s'aturin els equips de xarxa troncal i els servidors per evitar qualsevol mena d'avaries. El servei habitual no es restablirà fins a les 14h. Per tant, ningú podrà fer servir cap ordinador durant tot el matí.

Sessió de ioga oberta i gratuïta per a tothom

Qualsevol persona del Campus que ho vulgui podrà gaudir, aquest divendres 15 d'abril, d'una classe de ioga gratuïta. La proposta és de la professora que fa classes de ioga a l'Escola, Maribel Martínez, que vol difondre aquest tipus de pràctica que combina l'esport amb la meditació i la relaxació. La sessió es farà, a partir de les 20h, a la Sala Polivalent.