núm. 139 - Setmana del 18 abril del 2011

Bancaja elimina la seva beca amb la UPC

La Fundació Bancaja ha anunciat aquesta setmana que deixa en suspensió, almenys durant el curs 2011-2012 i fins a nou avís, el programa de Beques de Mobilitat Internacional amb totes les universitats de l'Estat. Una decisió que també té conseqüències per a l'alumnat de la UPC. D'entrada, els estudiants de la universitat amb destinacions a fora d'Europa (excepte a la Xina i a l'Amèrica Llatina) deixaran d'optar i gaudir de l'ajut econòmic durant el curs que ve. No obstant, seguiran cobrant l'ajut UPC i, si l'obtenen, el possible ajut MOBINT de l'AGAUR. Bancaja ha argumentat que la seva decisió obeeix als reajustaments pressupostaris que s'ha vist obligada a fer davant el context econòmic actual.

L'Associació d'Amics de la UPC canvia de seu

Després d'estar molts anys ubicada a l'Edifici Nexus I, l'Associació d'Amics de la UPC està instal·lada des de finals de març a la tercera planta de l'edifici Til·lers. L'espai actual és un nou equipament de la UPC que acull els serveis i òrgans institucionals més vinculats a les relacions externes de la Universitat.

Més informació a www.upc.edu/aaupc

Nous ajuts de la UPC per a organitzar congressos

S'acaben de publicar les noves bases de la convocatòria d'ajuts per a organitzar congressos en nom de la Universitat Politècnica de Catalunya. Els interessats poden trobar tota la informació a  https://www.ctt.upc.edu/raco/notificacions_Ajuts-per-a-l%27Organitzacio-de-Congressos-de-la-UPC-2011_223.html.

La Segona Pasqua serà dia festiu

Segons el calendari laboral de Catalunya, aprovat pel departament de Treball de la Generalitat, la Pasqua Granada (coneguda popularment com la Segona Pasqua) serà dia festiu a tot el país. Per tant, l'Escola no farà les classes habituals durant el proper dilluns 13 de juny. Aquesta modificació altera el calendari acadèmic inicialment previst per aquest curs.

Calendari laboral de Catalunya (any 2011)

Horaris especials de Setmana Santa amb tall elèctric inclòs

La celebració de la Setmana Santa altera els horaris habituals de tots els serveis del Campus des d'avui fins dilluns que ve. Com és habitual, el divendres 22 (Divendres Sant) i el dilluns 25 (Dilluns de Pasqua) seran festius, mentre que del dilluns 18 al dijous 21 hi haurà horaris especials, que estan recollits en el document adjunt. A aquestes modificacions horàries se li ha d'afegir el tall elèctric previst per demà dimarts, dia 19, que deixarà l'Escola i la Biblioteca sense llum ni servidors durant tot el matí. Els horaris habituals es reprendran el dimarts 26 d'abril.

Horaris especials de Setmana Santa