núm. 169 - Setmana del 9 gener del 2012

Aprofita les darreres setmanes de l'oferta per la gent UPC Vilanova

Si vols cremar els torrons d'aquests nadals i començar a posar-te en forma, no pots deixar escapar les darreres setmanes per accedir a l'oferta especial que el gimnàs Aqua Sport ens fa als membres de la UPC Vilanova fins al 30 de gener de 2012.

Posa't en contacte amb el club esportiu (esports.epsevg@upc.edu) abans del 30 de gener per accedir a aquesta oferta i estalviar-te 20€ al mes.

Prevenció de riscos laborals: assistència a l'estranger

S'ha actualitzat el web de prevenció de riscos laborals amb informació rellevant en matèria d'assistència sanitària a l'estranger (Seguretat Social i MUFACE) i targeta sanitària europea. Ho podeu consultar a:

Nous cursos de l'ICE

Ja estan obertes les inscripcions dels tallers que s'ofereixen des de l'ICE:

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
Disseny conceptual creatiu per a treballs i projectes acadèmics (12/01/2012)
Com integrar la competència genèrica Sostenibilitat i compromís social a la meva assignatura (18/01/2012)
Eina docent basada en aplicacions web per avaluar les competències (25/01/2012)
Com dissenyar activitats per al desenvolupament de competències genèriques (27/01/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA I TRANSFERÈNCIA DE RESULTATS
Introducció al MATLAB: una eina per a la recerca i la docència (2a edició) (Campus de Manresa) (18/1/2012)
Aprèn a utilitzar Scopus i mesura la teva producció científica (Campus Igualada) (19/1/2012)

FORMACIÓ EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (3a edició) (17/1/2012)
Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (4a edició) (31/1/2012)
Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (5a edició) (7/2/2012) (Campus de Manresa)
Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (6a edició) (17/2/2012) (Campus de Terrassa)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
Skills and Strategies for Teaching Content Subjects through English at University / Habilitats i estratègies per impartir docència en anglès a la universitat (16/02/2012)
Winter Intensive Interactive Teacher Speaking Skills & Strategies / Intensiu d’hivern en estratègies i expressió oral per a una docència interactiva (EPSEM) (17/01/2012)

Per consultar la informació o fer-ne la inscripció, accediu a  http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Dimarts 17 de gener, festa de Sant Antoni Abat

Dimarts 17 de gener es celebrarà la festivitat de Sant Antoni Abat. Per tant, aquest dia el Campus romandrà tancat.