núm. 172 - Setmana del 30 gener del 2012

Autoinforme d'avaluació del PDI

El proper 24 de febrer, l'ICE organitza una sessió informativa sobre la realització de l'autoinforme d'avaluació pel PDI. Serà a les 9.30h a l'AA-201.

Portal en sistemes ferroviaris

Arran de la posada en marxa i consolidació del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica  la Biblioteca  ha realitzat un e-portal que recull tot un seguit de recursos relacionats amb els sistemes ferroviaris, serveis i instal·lacions ferroviàries i tracció elèctrica. Es recopilen els llibres més significatius de col·lecció així com  les bases de dades, les revistes, els congressos  i la normativa tècnica especialitzada. Per últim s’hi presenta un exhaustiu recull les webs d’interès sobre aquesta temàtica més rellevants.

A l’e-portal també es fa èmfasi en el fet que aquest es pot complementar amb altres serveis oferts des la Biblioteca tals  i com el de la sol·licitud d’un perfil d’alerta bibliogràfica, una sol·licitud d’informació especialitzada o el servei d’accés remot. Esperem que aquest nou recurs us sigui d’utilitat!

Més informació a  http://bibliotecnica.upc.edu/VILANOVA/e-portals/sistemes-ferroviaris

Material per al museu Ricard Cucurella

S’obre una nova etapa del museu Ricard Cucurella  consistent en recollir nous equips. Per tant, tots aquells que tingueu material que considereu que pot ser interessant, poseu-vos en contacte amb el  professor Josep A. Sánchez per tal de donar l’aparell al Museu (jsanchez@ee.upc.edu  - 67818).

Noves classes de ioga, ioguilates i tonificació

L'Univers ja està punt pel nou quadrimestre. Vine a apuntar-te a Ioga, Ioguilates i Tonificació. Les classes no s'aturen, comencem la setmana vinent.

- Horaris de Ioguilates: dilluns 13.30h - 14.40h
- Ioga: diverses opcions de dimarts a divendres en horaris de matí i tarda.
- Tonificació: dimarts i dijous de 14.15 - 15.10h

Nous horaris d'oficina Univers a partir de l'1 de febrer que es podran consultar a http://www.univers.upc.edu/informacio/oficinesunivers/oficinescampus#vil

Més informació a Debora Prieto (debora.prieto@upc.edu - 66775)

Nous cursos de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Avaluació de competències genèriques: alguns exemples (08/02/2012)
- L’art de Debatre: els fonaments de la persuasió (14/02/2012)
- Material d’autoaprenentatge: pautes per al seu disseny (24/02/2012)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
- Skills and Strategies for Teaching Content Subjects through English at University / Habilitats i estratègies per impartir docència en anglès a la universitat (16/02/2012)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
- Presentacions eficients (13/2/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA I TRANSFERÈNCIA DE RESULTATS
- Web of Knowledge (Campus de Terrassa) (13/02/2012)

FORMACIÓ EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
- Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (4a edició) (31/1/2012)
- Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (5a edició) (7/2/2012) (Campus de Manresa)
- Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa (6a edició) (17/2/2012) (Campus de Terrassa)

Més informació i/o inscripcions:

Incripcions obertes per a les Comparses

Ja està obert el període d'inscripció a les comparses.  El preu és de 35€ i inclou també l'esmorzar de la parella. L'armilla, per qui la necessiti, té un cost de 30€ i se'n retornaran 20 quan el comparser la retorni.

Podeu fer el pagament a Promocio fins divendres 10 de febrer.

Animeu-vos a sortir! La bandera ja està preparada per a la batalla!

Preparats per dimecres de Xatonada?

Dimecres 15 de febrer a les 21h celebrarem la tradicional Xatonada . Com sempre, el vestíbul de l'Escola estarà preparat per celebrar la típica xatonada vilanovina. Us ho perdreu?

En breu us informarem del preu del sopar.

Assamblea de PASF

La Junta de PAS Funcionari celebrarà el proper 9 de febrer a la sala de Juntes i a les 10.30h una assemblea de PASF.

Cafè amb el Director

El proper Cafè amb el Director serà dijous 2 de febrer a les 12.00h a l'AA-207, on es tractaran els temes d'interés de la comunitat universitària.