núm. 173 - Setmana del 6 de febrer del 2012

L'IDPS es posa en marxa

L'International Design Project Semester (IDPS) és una versió de l’EPS destinat a estudiants de Disseny industrial i especialitzada en l’ecodisseny i el disseny sostenible. El programa compta amb la participació d'estudiants provinents de diferents universitats europees, la SIT irlandesa, la NTU anglesa i la HG holandesa.

Les classes, tant de l'IDPS com de l'EPS, comencen dilluns 13 de febrer. Divendres 10, però, es donarà la benvinguda als estudiants, al professorat i a les empreses participants.

Concurs PFC EPSEVG 2011/2012

Per onzè any consecutiu es presenta el concurs PFC EPSEVG, on es premien els tres millors PFC presentants en el 2011/2012 per estudiants de l'Escola.

Els estudiants poden presentar els pòsters fins el 16 de juliol. La resolució i el lliurament dels premis tindran lloc en l'acte d'inauguració oficial del curs 2012/2013.

Més informació a

Animeu als estudiants a participar-hi! Hi ha 500€, 300€ i 200€ en joc!

Horaris de ioga, ioguilates i tonificació

Ja han començat les classes de ioga, ioguilates i tonificació.
Les inscripcions estan obertes fins esgotar places.
Horaris:
- Ioga (diferents horaris de matí, migdia i tarda)
- Ioguilates (dilluns de 15.30 a 16.30h)
- Tonificació (dilluns i/o dimecres de 14 a 15h)

Comencen també les inscripcions de la Lliga de Futbol Sala de Primavera. Apunta't ara a  l'Univers per començar a jugar al març.

Més informació a http://www.univers.upc.es/campus/vilanova

Ajuts, subvencions, premis

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Premi Duran Farell d’ Investigació Tecnològica- UPC.

- Premi UPC de Valorització de la Recerca:
                Modalitat 1- Al millor projecte de transferència de tecnologia.
                Modalitat 2-A la millor patent.
                Modalitat 3- A la millor empresa de base tecnològica o spin-off.

- Premios Jóvenes Investigadores 2012-Real Academia de Ingeniería.

- II Convocatoria de Ayudas a la Investigación en Energía y Medio Ambiente- Fundación Iberdrola.

Trobareu tota la informació per demanar aquests ajuts al següent enllaç de la web del CTVG: web CTVG Convocatòries

A comparses!

Us recodem que el període d'inscripció a les comparses continua obert.
El preu és de 35€ per parella  i inclou també l'esmorzar d'ambdòs. L'armilla, per qui la necessiti, té un cost de 30€ i se'n retornaran 20 quan el comparser la retorni.

Podeu fer el pagament a Promoció fins divendres 10 de febrer.

La bandera ja està preparada per a la batalla!

Dimecres 15 de Xatonada

El menú del sopar de dimecres 15 de febrer, de 12€, consta de:

- Xató (escarola, bacallà, tonyina, anxoves, olives)
- Truites de patata i ceba, botifarra i mongetes i d'espigalls
- Merenga
   Vi i cava

Que els fills no siguin l'excusa per no venir! Hi haurà menú infantil per 5€, que inclou pizza, merenga i beguda.

Cal fer el pagament a Promoció abans de divendres 10 de febrer.

Que no falti ningú!