núm. 174 - Setmana del 13 de febrer del 2012

Aules Informàtiques i aules Docents 2011-2012 Q2

De cara al nou quadrimestre s'han efectuat alguns canvis en aules informàtiques forçats per actualitzacions a Aplicatius Docents de molt ús.

El detall és el següent:
- L'aula Ai115 té nous ordinadors, que facilitarà el treball amb aplicatius de disseny (NX8, Autocad 2012, etc)
- L'aula Ai117 deixa de ser de lliure accés, per convertir-se en aula informàtica amb tots els aplicatius docents tant en windows, com en linux. Té els antics ordinadors de la AI115 i s'ha instal·lat projector i pissarra vileda.
S'ha instal·lat Windows 7 a les aules (Ai109, Ai111, Ai115 i Ai117), forçats pel software NX8 que no funcionava bé amb Windows XP SP3. També hi ha windows 7 a l'aula Ai101 (ja hi era abans)
- El laboratori AL112 (Lab. de Tecnologies de la informació) s'ha adaptat per ser destinat prioritàriament a les assigantures de l'especialitat de grau d'informàtica.

Durant aquest quatrimestre anirant millorant algunes aules docents i informàtiques amb noves tecnologies i canvis d'estructura per fer que l'usabilitat, estabilitat i funcionament siguin més bons.

Si hi ha algun problema a les aules, contacteu amb STIC (67719, stic.epsevg@upc.edu

Nous cursos de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Material d’autoaprenentatge: pautes per al seu disseny (24/02/2012)
- Estratègies per emetre la veu d'una manera eficient i sana (08/03/2012)
- Com introduir el dossier de l’estudiantat (ePortfolio) a la meva assignatura (13/03/2012)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
- Skills and Strategies for Teaching Content Subjects through English at University / Habilitats i estratègies per impartir docència en anglès a la universitat (16/02/2012)

FORMACIÓ PER A LA DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
- La motivació i clima laboral en els grups acadèmics (7/3/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA I TRANSFERÈNCIA DE RESULTATS
- La publicació i l’avaluació de la recerca. Campus del Baix Llobregat (23/2/2012)

Per consultar la informació o fer-ne la inscripció a

Ajuts i Convocatòries

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-Programa Iberoamericano de Ciencia y Tecnología para el Desarrollo- CYTED

-Subprograma de Formación de Personal Investigador (FPI)-2012- MEC

Servei ofert per la USR. Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG
WEB CTVG - Finançament

Premis extraordinaris de doctorat 2009/2010

El dia 9 de febrer, el Consell de Govern de la UPC va aprovar la convocatòria 2012 per a la concessió de Premis Extraordinaris de doctorat: promoció 2009-2010, la qual trobareu en el següent enllaç: http://doctorat.upc.edu/doc/conv_premis-extraordinaris_2012.pdf

Tots aquells que vau llegir la tesi doctoral en el curs 2009-2010, en breu trobareu al web de l’Oficina de Doctorat http://doctorat.upc.edu/ l’aplicació on podreu emplenar les vostres sol·licituds, i on també podreu demanar el nom d’usuari i contrasenya per accedir-hi. La data límit per a presentar aquestes sol·licituds finalitza el 4 de MARÇ de 2012.

Per a qualsevol aclariment o informació addicional contactar amb info.doctorat@upc.edu

Dilluns 20 de febrer és festa

Com que la festivitat del 5 d'agost cau en diumenge i és recuperable, dilluns 20 de febrer és festa.

Encara hi ha lloc per sortir a les Comparses!

Diumenge 19 de febrer és diumenge de comparses i la bandera de l'escola ja està preparada per a la batalla.
Encara hi ha places disponibles per a sortir amb l'Escola.

El preu és de 35€ per parella  i inclou també l'esmorzar d'ambdòs. L'armilla, per qui la necessiti, té un cost de 30€ i se'n retornaran 20 quan el comparser la retorni.

Podeu fer el pagament a Promoció fins dimecres 15 de febrer.

Animeu-vos! Comparses i comparseres, la plaça és vostra!!

Dimecres 15 de Xatonada

Encara no estàs apuntat a la Xatonada de dimecres??

Dimecres 15 de febrer a les 21h a vestíbul de l'Escola, la gran festa de la Xatonada. Menú del sopar (12€):

- Xató (escarola, bacallà, tonyina, anxoves, olives)
- Truites de patata i ceba, botifarra i mongetes i d'espigalls
- Merenga
   Vi i cava

Que els fills no siguin l'excusa per no venir! Hi haurà menú infantil per 5€, que inclou pizza, merenga i beguda.

Cal fer el pagament a Negociat Econòmic abans de dimecres.