núm. 178 - Setmana del 12 de març del 2012

8è Premi Davyd Luque a la Innovació en les TIC

S'acaba d'obrir la convocatòria per al 8è Premi Davyd Luque a la Innovació en les TIC, premi convocat anualment per UPCnet, la UPC i el Consell Social de la UPC i obert a tota la comunitat de la UPC.

El premi té com a objectiu incentivar a les persones que formen part de la comunitat UPC a desenvolupar projectes i idees innovadores en el camp de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC).
El 1r premi està dotat amb 4.000 euros, i el 2n amb 2.000.

Més informació a   www.upcnet.es/premi-davydluque

Nous cursos de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- L'aprenentatge reflexiu com a metodologia per fomentar la motivació i creativitat de l'estudiantat (19/03/2012)
- Estratègies per afavorir l'aprenentatge autònom (11/4/2012)

Més informació i inscripcions a  http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Programa de Ayudas para Proyectos Inclusivos- Fundación Universia

- Subprograma de Proyectos de Investigación en Salud-Plan Nacional-MINECO

- Programa de Ayudas a Expertos- Ministerio de Educación

Trobareu els detalls de les convocatòries a  WEB CTVG - Finançament

Tornen les proves Cangur

El Campus acollirà dijous 15 de març els 475 alumnes que participaran en les proves cangur 2012.

Els instituts que hi participen són l'INS Joaquim Mir, INS F.X. Lluch i Rafecas, INS Dolors Mallafré, INS Manuel de Cabanyes, INS Baix a Mar, Escola Pia, Escola El Cim i Escola Sant Bonaventura de Vilanova i la Geltrú, INS Montgrós i INS Alexandre Galí de Sant Pere de Ribes, INS Cubelles i INS Les Vinyes de Cubelles, INS Ernest Lluch i Martín de Cunit i INS de l'Arboç i SES de l'Alt Foix de Sant Martí Sarroca.

Les proves es realiltzaran en dos torns (a les 9:15 h i a les 10:30 h), en funció del nivell i curs, i tenen una durada de 75 minuts. S'ocuparan la sala d'Actes, sala de Juntes i aula Màster.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/futursestudiants/mes-activitats/proves-cangur