núm. 8 - Setmana del 31 de març del 2008

FACE2FACE '08

La segona edició del fòrum d'empreses de l'EPSEVG tindrà lloc els dies 6 i 7 de maig. A partir d'avui ja s'hi poden inscriure les empreses i els estudiants interessats en participar-hi. Us agrairem que ens ajudeu a fer-ne difusió.

Per més informació, us podeu dirigir a l'Àrea de Relacions Externes (empresa.epsevg@upc.edu / tel. 93 896 72 43)

Noticies relatives al PAS de l'EPSEVG

Us informem d'algunes novetats relatives al PAS de l'EPSEVG:

• Na Amparo Corral Guerrero ha pres possessió de plaça de PAS-F B un cop superada les oposicions.

• Na Montserrat Alvarez Ramos, s'incorporà el passat 13 de març com a reforç temporal al Servei de Consergeria.

• Na Odile Laguarda Panades s'ha incorporat recentment a l'EPSEVG i actualment dóna suport al Negociat d'Administració i Direcció.

• Na Judith Ventosa Urpí ha resultat guanyadora del concurs de Responsable dels Serveis de Recepció i es preveu que en unes setmanes s'incorpori a Consergeria.

A totes elles, enhorabona!

Accés únic a la Web of Knowledge mitjançant el FECYT

FECYT

Des de dilluns 17 de març, l'accés al Web of Knowledge (WoK) es realitza a través del portal de la FECYT i no des de la pàgina directa de Thomson. Com a conseqüència d'aquest canvi, s'han canviat les URL corresponents a cada base de dades.

Aquest canvi ha comportat que alguns recursos com ara el CCC i Derwent, no tinguin un accés a Bibliotècnica per les seves subcategòries (ex. CCC: ciències socials, Derwent: Chemical Area), ja que el sistema no ho permet. Per altra banda, i puntualment, per accedir a alguns productes (ex. JCR) cal establir una nova sessió.

L'accés al Web of Knowledge i a cadascú dels seus productes ja ha estat actualitzat a Bibliotècnica.

Més informació al web del FECYT

Salo de l'Ensenyament

En la nova edició del Saló Estudia 2008, que tindrà lloc del 2 al 6 d’abril a la Fira de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya instal·larà una “cave” de realitat virtual per apropar als visitants aquesta tecnologia i explicar com aquesta disciplina, i per extensió el coneixement científic i tecnològic generat a la UPC, contribueix al desenvolupament arquitectònic, científic i industrial i a la millora de la vida de les persones.

Els visitants podran explorar el cos humà, endinsar-se en la fórmula 1 o conèixer la Barcelona de 1714 en una “cave” de realitat virtual que la Politècnica instal•larà al Saló i que mostrarà com aquesta tecnologia ajuda al desenvolupament arquitectònic, científic i industrial i a la millora de la vida de les persones.

1er Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària

El Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària té com a finalitat reconèixer la gestió de la qualitat en l’àmbit de l’activitat que du a terme el personal d’administració i serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquest premi neix del desig de posar en marxa mecanismes d’incentivació i distinció per a la contribució d’activitats rellevants de gestió, millora o adaptació de mètodes que hagin donat resultats contrastats de qualitat.

V CONGRESO IBEROAMERICANO DE DOCENCIA UNIVERSITARIA

Se celebrará en la Universidad Politécnica de Valencia los días 29,30 y 31 de octubre de 2008 y se ofrece como foro de reflexión, debate e intercambio a todos aquellos profesores de Educación Superior -independientemente del área temática en la que desempeñen su labor- motivados por la renovación y la mejora de la docencia universitaria y por la innovación educativa. Así como a los profesionales que se ocupan de la formación del profesorado, los investigadores en los ámbitos temáticos propios del Congreso y a los responsables académicos que lideran y gestionan los cambios y las políticas de mejora e innovación en la universidad.

vcidu@ice.upv.es

Les matemàtiques en la vida quotidiana

Xerrada a càrrec del Dr. Claudi Alsina (catedràtic de matemàtiques)

Dia: divendres 25 d'abril del 2008