núm. 180 - Setmana del 26 de març del 2012

Canvi de data dels exàmens parcials del dia 29 de març

Els exàmens previstos per 29 de març , es faran en la mateixa distribució horària, ja establerta, el divendres 13 d'abril de 2012.

A l'enllaç podeu consultar la modificació dels exàmens parcials: http://www.epsevg.upc.edu/files/siae/siae/periode-avaluacio-final/PAP1-GRAUS.pdf

Petits talls de xarxa a Edifici Neàpolis Planta 2, el proper dilluns 2 d'abril

El proper dilluns 2 d'abril a l'edifici Neàpolis (planta 2) es procedirà a realitzar unes tasques de reestructuració de la xarxa informàtica. Per aquest motiu hi haurà talls molt puntuals a la xarxa.

El motiu d'aquesta actuació és acabar els treballs de canvi d'equipament que es van començar al gener.

Zona educació: sortides educatives i professionals del Garraf

Avui s'ha presentat en roda de premsa 'Zona educació: sortides educatives i professionals del Garraf'.

Zona E és la fira de l’ensenyament postobligatori del Garraf que es durà a terme 12, 13 i 14 d'abril a la plaça de la Vila. L'objectiu de la fira és que totes les persones interessades en formar-se puguin conèixer, de primera mà, l’oferta formativa existent al Garraf i, així, triar l’opció que més s’adeqüi a les seves expectatives i, també a les necessitats del mercat laboral.

El Campus, com a membre de la comissió de la zona E, ha participat en la seva organització i hi estarà present fent promoció dels estudis que s'imparteixen.

Mapa de recerca del campus de Vilanova

Ja és disponible el mapa de la recerca que presenta els principals resultats  relatius a la producció científica i la seva traducció en producció bibliogràfica. El mapa és un recurs que facilita les dades referents a la producció en la recerca i l’activitat científica de la comunicat docent i investigadora del Campus. D’una banda presenta dades objectives –qualitatives i quantitatives- sobre la recerca del campus mentre que d’una altra  banda recull i analitza les dades bibliomètriques de la comunitat investigadora.

Per la realització del mapa s’han analitzat de manera exhaustiva les referències bibliogràfiques recuperades a les bases de dades especialitzades i a DRAC d’articles de revistes i ponències a congressos publicats pels membres de la comunitat investigadora del Campus durant el 2010.

Més informació en el document adjunt.

Mapa de la recerca del campus UPC Vilanova 2010

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Premis IMPULSA- Fundació Príncep de Girona

- Ayudas a la Investigación Médica- Fundación Eugenio Rodríguez Pascual

Trobareu els detalls de les convocatòries a WEB CTVG - Finançament

El País, després de setmana santa

Després del període de subscripció al diari El País la setmana passada, el 10 d'abril al vestíbul de l'escola s'habilitarà un espai per a la recollida de El país.

La campanya finalitzarà el 7 de juny. 23 i 30 d'abrll no hi haurà lliurament.

28 de març, jornada de portes obertes

Dimecres 28 de març tindrà lloc la segona jornada de portes obertes del Campus. Es realitzaren dues sessions: a les 10h i a les 16h.

Més informació de les jornades a http://www.epsevg.upc.edu/futursestudiants/visita-i-coneix-el-campus

Fins el 10 d'abril

En motiu de setmana santa, el proper butlletí es publicarà dimarts 10 d'abril.