núm. 185 - Setmana del 7 de maig del 2012

6a edició del Face2Face, el fòrum d'empreses de la UPC a Vilanova

Dimecres 9 i dijous 10, el vestíbul de l'Escola es convertirà un any més en el punt de trobada entre estudiantat i empresa.

Després dels tallers realitzats per UPC Alumni, dirigits a l'estudiantat i amb l'objectiu d' assessorar-los en la redacció del currículum i sobre com superar amb èxit una entrevista de treballs, 8 i 9 tindran lloc les entrevistes entre estudiants i empreses. En paral·el, les empreses oferiran xerrades sobre la seva filosofia de treball o els projectes tecnològics en els que treballen, per exemple.

Més informació a http://face2face.epsevg.upc.edu/ o contactant a empresa.epsevg@upc.edu

ICE-UPC: IV Dia ATENEA

L’ús del Campus Virtual ATENEA està totalment integrat, com a eina de suport, dins del plantejament metodològic dels ensenyaments que s’imparteixen a la UPC.  Per aquesta raó, un any més, des de l'ICE s'organitza el IV Dia ATENEA amb la intenció de reflexionar sobre les utilitats que ens ofereix aquest campus, identificar noves aplicacions/recursos i divulgar diferents experiències que s’estan duent a terme per part del professorat de la UPC.

Si voleu veure més informació sobre aquesta jornada que es celebrarà el proper 15 de juny, podeu accedir al següent enllaç on trobareu el programa complert:

També podeu participar activament en aquest tercer dia ATENEA amb la presentació de pòsters electrònics, on tindreu l’oportunitat de mostrar la vostra experiència amb el campus ATENEA a la resta de la comunitat educativa de la UPC. Si esteu interessats en presentar un pòster, consulteu el següent enllaç:

• Data límit per enviar el resum del pòster: 22 de maig.
  • Data límit per enviar el  pòster: 11 de juny.

D’altra banda, si no presenteu pòster, us podeu inscriure com a assistents de la jornada i poder gaudir d’una experiència molt interessant i enriquidora per a la pràctica docent a la universitat.

Oferta formativa de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Com argumentar amb eficàcia (14/05/2012)
- Gestió de les relacions a l'aula universitària (17/5/2012) NOVES DATES
- Els mapes conceptuals i els mapes mentals com a estratègies per optimitzar el procés d'Ensenyament-- Aprenentatge en l'àmbit universitari (29/5/2012) NOVES DATES
- La tècnica del puzle com activitat d'avaluació en grups nombrosos (01/06/2012)
- Tècniques d'aprenentatge cooperatiu (07/06/2012)

FORMACIÓ EN ATENEA
- Qüestionaris ATENEA. Més que simples qüestions, tota una eina de correcció automàtica de problemes al teu servei (Campus Nord) (16/05/2012)
- Iniciació a la gestió d’una assignatura utilitzant ATENEA. (Campus de Terrassa). (21/05/2012 )
- WIRIS, edició, càlcul i qüestionaris matemàtics a ATENEA. (EPSEM) (23/05/2012)
- Introducció als qüestionaris ATENEA i Wiris Quizzes (29/05/2012)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
- Interactive Teacher Speaking Skills & Strategies (08/05/2012)
- Academic Pathway: The Language of Lectures (21/05/2012)

FORMACIÓ PER A LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
- Prevenció de Riscos Laborals: Convenis Universitat-Empresa. 9a edició (22/5/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA I LA TRANSFERÈNCIA DE RESULTATS
- Scientific Writing (FOOT) (14/05/2012)
- Elaboració i exposició d'una ponència acadèmica (16/05/2012)
- DRAC bàsic 2.2 (ETSAB) (17/05/2012)

Més informació i inscripcions a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Establerts els candidats provisionals a Director de l'EPSEVG

Divendres passat, en tancar el període establert segons calendari, els candidats provisionals a Director que han presentat candidatura son (per ordre de presentació):

ENRIC MARTIN
FREDERIC VILÀ
FRANCESC XAVIER VILLASEVIL

Podeu consultar la informació referent al procés electoral a  l'espai del web reservat per a les eleccions a Director.

Del 7 al 10 de maig es poden presentar  impugnacions a les candidatures provisionals, a Registre d'entrada fins les 13.00h, i dilluns dia 14 s'iniciarà la campanya electoral i el vot anticipat (accessible de 9h a 14h o prèvia concertació d'hora)

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/eleccions-epsevg-2012

Zona educació: sortides educatives i professionals del Garraf

'Zona e: sortides educatives i professionals del Garraf' és la fira que mostra l'ensenyament postoblogatori del Garraf. Tindrà lloc 10, 11 i 12 de maig a la plaça de la Vila.

El campus disposarà d'un estand des d'on s'informaran dels estudis que impartim.

Més informació  i programa a www.epsevg.upc.edu/zona-educació 2012

Setena edició del congrés 'Els infants protagonistes de la Ciència'

Dijous 10 de maig a la sala d'actes a les 17.30h tindrà lloc la inauguració oficial del congrés 'Els infants protagonistes de la ciència'.

Jaume Vilalta, director i presentador del programa Quèquicom? de Televisió de Catalunya, serà l'encarregat de realitzar la lliçó inaugural: Com fer entenedors conceptes complexos. El model del programa Quèquicom?

Més informació a www.epsevg.upc.edu/infantsprotagonistesdelaciència

Sessió gratuïta de meditació

Divendres 11 a les 20h s'ofereix una sessió gratuïta de meditació a la sala Polivalent de l'Escola, oberta a la comunitat universitària.