núm. 9 - Setmana del 7 d'abril del 2008

Setmana d'Orientació Universitària a l'EPSEVG

RESOLUCIÓ SÒCRATES-ERASMUS 2008-2009

Desplegament Pla UPC Sostenible 2015 a l'EPSEVG

Es canviaran les papereres de cartró dels espais comuns per punts de recollida on hi haurà un recipient pel paper i un altre per envasos. El paper el continuarà venint a buscar l’Ajuntament i els envasos es dipositaran als contenidors grocs del carrer.

Les papereres per paper que teniu als despatxos no es canviaran, però s’eliminaran algunes de les papereres de rebuig. La idea de la UPC és anar disminuint progressivament el nombre de papereres de rebuig, ja que la major part dels residus que produïm són reciclables. Evidentment si algú de vosaltres detecta que necessita alguna de les papereres de rebuig que traurem només cal que la demani a en Jaume Miret jmiret@eel.upc.edu i el servei de neteja tornarà a deixar-la on era.

Per qualsevol consulta poseu-vos en contacte amb el coordinador de sostenibilitat, en Jaume Miret.

Sessió del Consell de Govern de la UPC

La propera sessió del Consell de Govern de la UPC tindrà lloc el proper dimecres 9 d'abril.

Ordre del dia CG 9-4-08

Premis CETIB 2008

Poden accedir als premis els estudiants d’enginyeria tècnica industrial que s’hagin matriculat del projecte de fi de carrera durant el curs 2007-2008.

Agraïrem en feu la màxima difusió entre els vostres estudiants.

www.cetib.cat/premis

7ª DIADA DE LES TELECOMUNICACIONS A CATALUNYA

Al voltant del tema central, “Cap a la TV digital” s'organitzaran diferents taules rodones. També s'abordaran altres temes com ara  “Accessibilitat a la informació. Infraestructures de banda ampla” i “Telecomunicacions i discapacitat” V Encuentro COITT.

diada.telecom@coettc.com

III Jornada Anual AIDIT

L'Agència d'Acreditació en Investigació, Desenvolupament i Innovació Tecnològica (AIDIT), entitat fundada l'any 2000 per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universidad Politécnica de Madrid(UPM), és la primera entitat certificadora de projectes d'R+D+i i la primera entitat acreditada per l'Entidad Nacional de Acreditación, ENAC a l'any 2003i del Personal Investigador, en 2007. AIDIT ha avaluat més de 1.700 projectes d'R+D+i en més de 470 empreses, comptant amb la col·laboració demés de 450 experts investigadors i de 25 entitats col·laboradores.